Komplete Kontrol M32 و دو پک صوتی Komplete Audio در ماه مارس / اسفند 97 منتشر می شوند

نیتیو اینسترومنت / Native Instruments همچنان با تمرکز به محصولات سطح مبتدی با تولید یک میدی کیبورد و دو کارت صدای مقرون به صرفه سال 2019 را آغاز می کند. میدی کیبورد قابل حمل Komplete Kontrol M32  و کارت صداهای Komplete Audio 1 و 2 به همراه نسخه دوم نرم افزار دی جینگ تراکتور / Traktor DJ 2 و یک سمپل پک / Komplete Start متشکل از صداهای اینسترومنت، افکت و سایر صداهای پکیج Komplete، عرضه شده اند.

سرویس سمپل نیتیو اینسرومنت / Sounds.com نیز حالا ادغام عمیق تری با اپکیلیشن های Komplete Kontrol و نرم افزار Maschine دارد.

 

Komplete Kontrol M32

میدی کنترلر Komplete Kontrol M32

گرچه کمپانی NI سال گذشته مجموعه ای از میدی کنترلر های مقرون به صرفه را تحت نام سری A منتشر کرده بود، اما میدی کنترلر Komplete Kontrol M32 با کمی تفاوت در لاین کاربری دیگری قرار می گیرد. Komplete Kontrol M32 کم و بیش هم سایز کیبورد A25 است که سال گذشته منتشر شد.

جدا از جزئیات، M32 عمدتا دارای ویژگی های مشابهی با کیبورد های سری A کمپانی است. یک نمایشگر کوچک OLED برای نمایش پارامترها ، 8 ناب برای تغییر پارامترها و انواع کنترل های حامل برای این کنترلر در نظر گرفته شده است. تنها تفاوت اصلی جایگزینی نوار لمسی به جای چرخک pitch و modulation است.

میدی کیبورد M32 ارزان ترین کیبورد نیتیو اینسترومنت تا به امروز است و قرار است 6 مارس / 15 اسفند 97 با قیمت 129 دلار عرضه شود.


Komplete Audio 1 and 2

کارت صدای Komplete Audio 1 and 2

کارت صداهای Komplete Audio 1 and 2 اولین کارت صداهای این کمپانی بعد از انتشار کارت صدای Komplete 6 در سال 2011 هستند. هر دو کارت صدا برای بازار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده اند و تفاوت آنها با یکدیگر در تعداد ورودی و خروجی است.

هر دو دارای دو ست ورودی هستند، با این تفاوت که Audio 1 دارای یک ورودی XLR میکروفون با 48v phantom power و جک ورودی است، در حالی که Audio 2 دارای دو ورودی XLR میکروفون با 48v phantom power است. همچنین Audio 1  دارای خروجی RCA استریو برای اتصال به اسپیکر های های-فای / hi-fi است، در حالی که Audio 2 دارای دو جک استریو در خروجی است که گزینه مناسب تری برای اتصال به مانیتور اسپیکر های استودیویی است.

هر دو کارت صدا در 19 مارس / 28 اسفند 97 با قیمت 109 دلار برای Audio 1 و 139 دلار برای Audio 2 عرضه می شوند.


Komplete Start

پکیج نرم افزاری Komplete Start

بدون شک این محصول به عنوان دروازه ورود به سایر محصولات نرم افزاری NI در اختیار کاربران قرار گرفته است. این پک رایگان شامل 15 اینسترومنت، دو افکت و 1500 سمپل صوتی best-of selection از پک های Expansions sound packs است. همچنین این پک شامل ابزارهایی نظیر : TRK-01 Bass, Mikro Prism Supercharger tube compressor و سمپل های صوتی از پیانوی الکتریک و ماشین دارم است.

پک رایگان Komplete Start از ماه فوریه / بهمن 97 در دسترس خواهد بود.


Traktor DJ 2

اپلیکیشن Traktor DJ 2

جدیدترین نسخه نرم افزار Djing تراکتور اولین نسخه از این نرم افزار است که با پلتفرم های مختلف نظیر  Mac ،PC و iOS سازگار است. کمپانی امیدوار است تجربه کاربری با این نرم افزار در هر مکانی و با هر ابزاری بدون نقص و کامل باشد.

Traktor DJ 2 قابلیت ادغام و همگام سازی با پلتفرم های ساندکلاد بخصوص SoundCloud Go+ را دارد، این بدان معنی است شما می توانید از ترک های موجود در این سرویس استریمینگ برای ساخت میکس خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پیشنهاد ترک با توجه به تگ ترک (کلید موسیقایی و سبک و …) را دارد و می تواند بهترین گزینه برای ترک بعدی را به شما معرفی کند.

اپلیکیشن Traktor DJ 2 قرار است در بهار 2019 و با قیمت 49 دلار عرضه شود. صاحبان کنترلر های سری S می توانند این اپلیکیشن را بصورت رایگان دانلود کنند.


Komplete Kontrol, Maschine and Sounds.com

نرم افزار های Komplete Kontrol و Maschine صاحب بروز رسانی کوچکی شده اند، که این بروز رسانی برای تسهیل کارایی و ادغام با سرویس Sounds.com در این نرم افزارها است.

Komplete Kontrol 2.1 حالا صاحب یک سمپل پلیر داخلی شده و به کاربر اجازه جستجو و پخش در بین فایل های دانلود شده از سرویس Sounds.com درون اپلیکیشن را می دهد. جستجو از طریق کیبورد Komplete Kontrol نیز امکانپذیر است.

Maschine 2.8 نیز عملکرد مشابه ای را برای نرم افزار و سخت افزار ماشین به ارمغان آورده، نیتیو اینسترومنت همچنین قابلیت Native ID را به نرم افزار ماشین اضافه کرده که بوسیله اکانت NI می تواند بصورت مستقیم و به سمپل های موجود درون سرویس Sounds.com دسترسی داشته باشید.

تمامی بروز رسانی های نرم افزاری از ماه فوریه عرضه می شوند.

 

همچنین بخوانید »