جدیدترین گوشی های بهار و تابستان 2020

از جدید ترین گوشی های 2020 خبر دارید؟؟؟ شما هم می خواهید مثله من گوشی بخرید و از جدید ترین گوشی های 2020 خبر ندارید؟؟ پس با من همراه باشید تا از جدید ترین گوشی های 2020 خبر دار شوید!!! گوشی هایی که چشم هایتان را خیره میکند!!!

دنیای ما با کرونا دست و پنجه نرم میکند! اما با این حال کمپانی های مطرح تولید گوشی های روز دنیا در حال برنامه ریزی برای رونمایی از جدید ترین گوشی های 2020 هستند!!!

خیلی از  ما العان بیماریم! اما کمپانی هانی مطرحی مانند اپل و سامسونگ بی وقفه در حال تولید هستند و مثله اینکه انتظار دارند ما امسال هم گوشی هایشان را بخریم!!!

کمپانی های تولید گوشی نسبت به همین ماه در 2019 ، 38% کاهش فروش داشته اند!!! فقط و فقط به دلیل کرونا!!! ماه آینده هم احتمالا بهتر از این نخواهد بود!!!

نمی دانیم وضعیت فروش چگونه خواهد بود! اما کمپانی ها برنامه هایشان را ریخته اند و ما هم تازه ترین خبر ها را به گوش شما می رسانیم!!!


گوشی ال جی V60 THINQ 5G بصورت رسمی معرفی شد !

Samsung Galaxy S11 را فراموش کنید: آیا سامسونگ Galaxy One می‌تواند آن را با صفحه عجیب و غریب جدید خود شکست دهد؟


Samsung Galaxy Fold 2

از جدید ترین گوشی های 2020

سامسونگ یکی از کمپانی هایی است که به شدت به گوشی های تاشو علاقه دارد! مدت ها قبل از رونمایی از گلکسی فولد در سال 2019، این کمپانی بر روی این گوشی ها کار میکرد!

البته این گوشی های تاشو مشکلاتی هم داشتند! گلکسی فولد های این کمپانی با 5 ماه تاخیر رونمایی شدند! چرا که گزارشاتی از خرابی صفحه موجود بود و کمپانی ریسک عرضه ی انبوه به بازار را نمی پذیرفت!!!

امسال قرار است با درس گرفتن از مشکلات قبل دو نمونه ی جدید از گوشی های تاشوی سامسونگ به بازار عرضه شود! تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست ! اما به احتمال زیاد نیمه  دوم سال جاری پذیرای این گوشی ها خواهیم بود!

تغییرات این سری نسبت به قبل شامل صفحه ی شیشه ای به جای پلاستیکی خواهد بود! که البته بزرگتر هم هست!!! شایعاتی هم هست!!! بعضی ها می گویند این گوشی ها مثل استایلوس ها قلم هم خواهند داشت!

 Huawei P40 Pro series

از جدید ترین گوشی های 2020

سه گوشی از این سری خواهیم داشت!!! پی 40 ، پی 40 پرو و از همه ی اینها بهتر پی 40 پرو پلاس!!!

بهترین نکته ای این گوشی زوم 10 ایکسش است!!! این گوشی ها در تاریکی هم عکس های با کیفیتی خواهند گرفت و البته طراحی های خاص شان را هم نباید فراموش کرد!!!

قرار بود در ماه ژوئن از این گوشی ها رونمایی شود! اما کرونا باعث شده که برنامه ها به هم بخورد و فعلا قرار نیست از این گوشی ها در آمریکا رونمایی شود!!!

Samsung Galaxy Note 20

از جدید ترین گوشی های 2020

تکلیف گوشی های خریداری نشده ی استایلوس هنوز معلوم نشده!! با این وجود این کمپانی تصمیم گرفته نوت 20 را هر چه زودتر ، در ماه جولای رونمایی کند!!!

به خاطر کرونا جشن رونمایی در کار نخواهد بود!!! شاید هم آنلاین رونمایی کردند!! استادیوم و سالن خاصی در نظر گرفته نشده است ! و کمپانی هم در این مورد از کسی نطر خواهی نکرده!! انگار عزمشان را جمع کرده اند که در هر صورت از این سری رونمایی کنند!

احتمالا نوت 20 خصوصیات اصلی اس 20 را خواهد داشت! اینترنتی با سرعت 5 جی، سرعت 120 هرتز و دوربین های های رزولوشن از ویژگی های این گوشی ها هستند! البته اگر بالاخره به دستمان برسند!!!

Xiaomi Mi 10, Mi 10 Pro 

از جدید ترین گوشی های 2020

این گوشی ها در واقع ادامه دهندگان سری ام ای 10 و ام ای 10 پرو هستند!!! هر دوی این گوشی ها دوربین های سوپر بزرگ 108 مگا پیکسلی دارند که با همکاری کمپانی سامسونگ به بار نشسته است!!

ناگفته نماند که این گوشی ها با بهترین سخت افزار های حال حاضر دنیا ساخته شده اند! مانند چیپ ست اسنپ دراگون 865 ، دیسپلی 90 هرتزی ، باتری های 4500 آمپری و قابلیت شارز 30 واتی وایر لس!!!

گفته شده این گوشی در کشور های اروپایی مانند اسپانیا ، فرانسه و ایتالیا رونمایی خواهد شد! اما فعالا حرفی از آمریکا زده نشده!

ام ای 10 قیمتی بالغ بر 799 یورو خواهد داشت! و پرو این سری999 یورو قیمت گذاری شده است!!! با دلاز آمریکا قیمت ها 877 دلار و 1096 دلار خواهد بود!!

Google Pixel 4A and 4A XL

از جدید ترین گوشی های 2020

سال گذشته گوگل بودجه ی لازم برای تهیه ی گوشی های پیکسل 3 آی و 3 ای ایکس لارج را عنوان کرد!! این گوشی های تبدیل به موفقیت عطیمی برای این کمپانی شدند!

بر همین اساس هم قرار است که گوگل نسخه ی جدیدی از این گوشی ها را بهار 2020 به بازار عرضه کند! گفته شده این دوربین ها با بودجه ی تقریبی 399 دلار تهیه می شوند! دوربین های هول پانچ از دیگر خوبی های این گوشی ها هستند!!!

Redmi Note 9S

از جدید ترین گوشی های 2020

این گوشی ها در واقع نوعی از گوشی های ژیائومی هستند!  خیلی هم از لحاظ قیمت به صرفه!!! در واقع این گوشی ها از لحیظ کیفی نوت 8 برابری دارند!

و همه ی ما میدانیم که نوت 8 در انتهای سال 2019 پرفروش ترین گوشی سال شده!!! بزرگترین خوبی نوت 9 باتری های 5020 آمپری است که حتی از باتری گلکسی اس 20 هم بزرگتر است!!!

دوربین سلفی نوت 9 این دیسپلی است!!! یک دوربین 4 قسمته هم در پشت دارد که قدرت آن 48 مگا پیکسل است!!! این گوشی ها در همه جای دنیا قابل دسترسی هستند!

اما اولین کشور ها سنگاپور و مالزی هستند! مدل اصلی با 48 گیگ رم داخلی و 64 گیگ حافظه ی جانبی وارد بازار می شود!!! قیمت آن هم به دلار آمریکا می شود 215 دلار!!! خیلی هم به صرفه است!!!

OnePlus 8 and 8 Pro

از جدید ترین گوشی های 2020

گوشی های وان پلاس آخرین نسخه از گوشی های خود را در 14 آوریل و بصورت دیجیتال رونمایی می کنند! اینترنت این گوشی ها 5 جی بوده و کیفیت صفحه 120 هرتز!

بر همین اساس هم گفته می شود که قیمت این گوشی ها نسبت به سال قبل ارزان تر خواهد بود! دوربین جلو هول پانچ بوده و احتمالن قیمتش مانند وان پلاس 8 لیت است!!!

Apple iPhone SE

از جدید ترین گوشی های 2020

اپل قرار است در ماه آوریل گوشی هایی دوستدار جیب شما تولید کند! این گوشی های ارزان در واقع یکی از 5 مدلی است که قرار است در 2020 رونمایی شود!

قیمت این گوشی از 399 دلار شروع می شود ! و خصوصیاتی مشابه سری گوشی های اپل دارد! مهم تر از همه این که این گوشی ها ارزان ترین گوشی های آیفونی هستند که تا به حال تولید شده اند!!!

مسلم است که امکان رونمایی رسمی نیست اما احتملا این رونمایی هم مثله سایر رونمایی ها آنلاین خواهد بود!!!

Apple iPhone 12 

از جدید ترین گوشی های 2020

ایفون های 12 ، 12 پرو و 12 مکس که هنوز اسم رسمی شان معلوم نیست در هوا معلقند!!!! تامین کننده قطعات این گوشی ها چینی بودند و همین العان هم معلوم نیست سرنوشت این گوشی ها چه خواهد شد!!!

شایعات زیادند! اما بعضی ها می گویند طراحی این گوشی ها کاملا جدید و بعضی دیگر هم می گویند طراحی این سری هم مانند سری 11 خواهد بود! بعضی مدل ها اینترنت 5 جی دارند و بعضی هم نه!!!

Moto G Stylus

از جدید ترین گوشی های 2020

در فوریه ، موتورولا خبری خوش برای دوستانش اعلام کرد! قرار شد دو نمونه گوشی ارزان در به بازرا عرضه شود؛ موتو استایلوس و موتو پاور!!

هر دوی این گوشی ها 6.4 اینچ بزرگی صفحه دارند!!!این گوشی ها دوربین سلفی هول پانچ ، پردازشپر اسنپ دراگون 665، 4 پیپ رم داخلی و اندروی 10 خواهند داشت!

موتو جی استایلوس مثل گلکسی نوت، ال جی استایلو قلم استایلوس خواهد داشت!!! سه دوربین پشتی در این گوشی تعبیه شده! دوربین اصلی با قدرت 48 مگاپیکسل، و دوربین تکمیلی 16 مگاپیکسلی!!! قیمتش هم احتمالا 300 دلار خواهد بود!!!

Sony Xperia Pro

از جدید ترین گوشی های 2020

فوریه سال گذشته سونی گوشی های 5 جی اکسپریا خود را رونمایی کرد!!! دوربینی که قرار است فیلم برداری حرفه ای باشد!!!

این گوشی قرار است ترون های اپل را در جیبش بگذارد!!! سه دوربین پشتی در این گوشی تعبیه شده! پردازشگر های 4 هسته ای اسنپ دراگون 865 و 8 گیگابایت رم داخلی!!!

این گوشی 512 گیگ حافظه خارجی خواهد داشت و یک یو اس بی 3.1 گیگی برای ذخیره فیلم ها!!! هنوز قیمتی برای این گوشی در نظر گرفته نشده ! اما احتمالا از سری قبل اکسپریا گران تر خواهد بود!!!