استودیو جلوه های ویژه سینمایی RODEO پیشگام دنیای هالیوود

جلوه های ویژه فیلم بلید رانر 2049 توسط استودیو حرفه ای RODEO تولید شده است. استودیویی که در تولید جلوه های ویژه سینمایی (FX / VFX) فعالیت دارد. این استودیو در پروژه های سینمایی زیادی نظیر : جومامنجی، جنگ ستارگان، مردان اکس (X-MAN) ، لیک عدالت و بسیار دیگر حضور داشته است.

هنرمندان استودیو RODEO برای دنباله فیلم کلاسیک بلید رانر 75 جلوه ویژه تولید کردند.نزدیکی دفتر لندن به دنیس ویلنیو (کارکردان بلید رانر 2049) به آنها کمک زیادی کرد. از آنجایی که مراحل پست پروداکشن (پس از تولید) در لس آنجلس صورت گرفت، Deak Ferrand مدیر هنری و کانسپت آرتیست استودیو RODEO در لس آنجلس، بطور مستقیم بر روی کانسپت و مفهوم سازی طرح با مدیر هنری استودیو RODEO در شهر کوبک کانادا همکاری داشتند.


در ادامه بخوانید :

بهترین فیلم های علمی تخیلی قرن بیست و یک که باید ببینید ؛ تا سقف آسمان، تا ته رویا!

انیمه کوتاه BLADE RUNNER: BLACK OUT 2022 پیش درآمدی برای فیلم بلید رانر 2049

انیمیشن کوتاه Adam اثر جدید Neill Blomkamp در زمان واقعی (Real Time) رندر شده است


سباستین مورو  می گوید : کار کردن به عنوان سوپروایزر بخش VFX در پروژه بلید رانر 2049 یک افتخار بود و این اولین باری نیست که افتخار همکاری با دنیس ویلینیو را دارم.

این اولین همکاری Rodeo FX و دنیس ویلینیو نیست. این رابطه با فیلم Incendies در کوبک آغاز شد که این فیلم برای بهترین فیلم خارجی زبان در اسکار 2011 نامزد دریافت جایزه شد. از آن به بعد، استودیوی افکت های تصویری کوبک،  فرصت کار در سه فیلم مختلف که او به کارگردانی کرد ، یعنی (Enemy (2013), Arrival (2016 و Blade Runner 2049