جلوگیری از ریزش مو در زمستان! شاید برای شما نیز پیش آمده است که در زمستات دچار ریزش موها می گردید.یکی از دلایل ریزش موها در زمستان ، به دلیل آفتاب ، نمک دریا و کلر موجود در آب استخر در تابستان است که باعث آسیب رساندن به موها شده است .که این آسیب به صورت ریزش و دیگر مشکلات در زمستان خود را نشان می دهد.بنابراین باید در زمستان چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم ؟

از حرارت دور باشید !

جلوگیری از ریزش مو در زمستان

برای جلوگیری از ریزش موهای فصلی سعی کنید ، کمتر از وسایل حرارتی شکل دهنده موها استفاده کنید.استفاده از اتوهای مو و دستگاه های فرکننده مو باعث آسیب های جدی به موها می شود.بافتن موها قبل از رفتن به خواب یکی ار بهترین روش ها برای فر کردن موها است.


همچنین بخوانید :


تغذیه سالم بسیار مهم است

جلوگیری از ریزش مو در زمستان

آنچه می خورید بر سلامتی موهایتان تأثیر دارد.خوردن یک رژیم متعادل نه تنها برای سلامتی بلکه برای مو و پوست نیز مهم است.افزودن غذاهای سرشار از اسیدهای چرب مانند آووکادو ، بادام ، روغن نارگیل ، ماهی سالمون و دانه چیا می تواند به حمایت از موهای سالم کمک کند.

از محصولاتی برای رشد موهای خود استفاده کنید

جلوگیری از ریزش مو در زمستان

استفاده از محصولات برای  رشد مجدد مو ممکن است از ریزش مو جلوگیری نکند ، اما ممکن است باعث رشد موهای جدید شود.محصولات غنی شده با فاکتورهای رشد که به تحریک موهای ضخیم تر و طولانی تر کمک می کنند ، می توانند در ریزش موی فصلی تغییری ایجاد کنند.

می توانید موهای خود را به طور مرتب کوتاه کنید

جلوگیری از ریزش مو در زمستان

دقت کنید هنگام شانه کردن موها بیش از حد موهایتان را نکشید ،زیرا این کار باعث ریزش موهایتان می شود .همچنین اگر موهایتان دچار آسیب و موخوره است حتما آن ها را کوتاه کنید.

از مراقبت مو غافل نشوید

جلوگیری از ریزش مو در زمستان

مراقبت از موهای خشک ، استفاده از ماسک نرم کننده برای موهای ضعیف و آسیب دیده ، مرطوب کردن و تغذیه مو باعث رشد مو می شود.و از ریزش موها جلوگیری می کند.