جوهر الکترونیکی شرکت لنوو: اگر خیلی یادداشت بر میدارید بخوانید!

جوهر الکترونیکی شرکت لنوو خبری خوش است برای کسانی که خیلی یادداشت بر می دارند. جوهر الکترونیکی شرکت لنوو به شما امکان میدهد تا به سرعت و به آسانی نوت بردارید.

پس اگر خیلی نوت بر میدارید جوهر الکترونیکی شرکت لنوو به شما کمک می کند. در این صورت این متن را با دقت بخوانید. کمپانی لنوو امسال در نمایشگاه ابزار دیجیتال لپتاپ های فوق العاده ای را به نمایش عموم گذاشته است.



از جمله لپ تاپی که با اینترنت 5جی کار میکند، کروم بوکی با قابلیت جا به جایی صفحه کلید و یک لپتاپ  2500 دلاری از سری سینک پد که قابلیت تا شدن دارد. ولی نمونه ای که نظر مرا جلب کرد یک مدل ساده ی دو قسمتی (مدل سینک بوک پلاس) بود که به جوهر الکترونیکی مجهز شده بود.

مدل سینک بوک پلاس لنوو

این مدل دومین نمونه ی 10.8 اینچی است که مانند مدل مونو کروم ، تقویم و پیام های ایمیلی ارسال شده از اوت لوک و کتاب های الکترونیکی کمپانی آمازون را به شما نمایش میدهد.

بهتر از همه این لپتاپ به شما اجازه میدهد تا با یک مداد استایلوس نوت بردارید آنهم بدون باز کردن لپتاپ. در واقع تمامی موارد گفته شده حتی بدون باز کردن لپتاپ هم ممکن هستند.

جوهر الکترونیکی شرکت لنوو

چرا سینک بوک پلاس؟

این مدل برای من یعنی همه چیز. چرا که من همیشه در حال نوت برداشتن هستم. وقتی فکر میکنم یا در جلسه ای شرکت می کنم معمولا از مداد و کاغذ استفاده می کنم اما اخیرا یک تبلت اپل خریده ام و با یک قلم اپل نوت برمیدارم.



با کمک اپلیکیشن «نبو» که با سرعت بسیار بالایی متون نوشته شده با دست را تبدیل به متن دیجیتال میکند، می توان به راحتی ایده ها را به نوشته های دیجیتال تبدیل کرد. ولی لپتاپ سینک بوک پلاس بهترین مدل برای نوت برداشتن در کل دنیاست.

عاشق این هستم که با این مدل میتوان بدون باز کردن لپتاپ ، نوت برداشت. نکته این جاست که نوت ها بصورت اتوماتیک در وان نوت سیو می شوند. صفحه ی لپتاپ اینگونه تنظیم شده که نوتیفیکیشن ها به افراد دیگر نشان داده نمی شود و این بسیار عالی است.

سینک بوک پلاس کی وارد بازار می شود؟

اینطور که ولازکو گفته طراحی و اجرایی کردن چنین مدلی به سادگی نقاشی کردن نیست . این مدل هنوز در حال بررسی و پیشرفت است. برخی از برنامه های جوهر الکترونیکی آنگونه که باید و شاید کار نمی کنند.

درست مانند برنامه ی کیندل اپ که کامل نیست اما همچنان کار می کند. ولی دوست دارم که امسال بهار که این مدل وارد بازار می شود امتحانش کنم و ببینم به در کار می خورد یا نه.؟

بر اساس گفته های تام هاردور، لپتاپ های سینک پلاس با پردازشگر های 7 هسته ای 10 اینتل وارد بازار می شوند. تا 16 گیگابایت حافظه داخلی دارند و 512 گیگابایت هم حافطه خارجی دارند.

کمپانی لنوو عنوان کرده قیمت اولیه این محصولات در هنگام ورود به بازار در حدود 1200 دلار خواهد بود.