طرفداران مجموعه تلویزیونی جیمز باند، همچنان پس از پایان دراماتیک فیلم زمانی برای مردن نیست (No time to die) با هنر نمایی دنیل کریگ (Daniel Craig)، سردرگم هستند. در آینده، قرار بر این است که یک بازیگر جدید، نقش آفرینی سوپر جاسوس بریتانیایی را بر عهده بگیرد. کشمکش ها و رقابت ها برای ایفای نقش کارکتر جیمز باند (مامور 007) روز به روز هیجان انگیز تر می شود. اما واقعا جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟ کدام بازیگر قرار است برای نقش جیمز باند انتخاب شود؟

مرتبط:

۱۰ مامور مخفی بهتر از جیمز باند که میتوانند از او پیشی بگیرند! 

بهترین فیلم های جاسوسی

جیمز باند بعدی کیست؟

ما به طور قطع نمی دانیم چه کسی جیمزباند بعدی خواهد بود، اما احتمالات بسیاری وجود دارد که ممکن است به واقعیت بپیوندند. در ادامه با مجله وارونه همراه باشید تا برخی از گزینه های احتمالی جیمز باند بعدی را به شما معرفی کنیم.

ریچارد مدن (Richard Madden)

جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟  ریچارد مدن

تا مدتی، تام هاردی اصلی ترین گزینه برای نقش آفرینی جیمز باند بود. اما در حال حاضر، طبق خبری که توسط Ladbrokes منتشر شد. ریچارد مدن به قدری در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و سیندرلا (Cinderella) خوش درخشید که در صدر جدول به جای تام هاردی قرار گرفت. و تبدیل به اصلی ترین گزینه برای نقش آفرینی کارکتر جیمز باند شد.

لازم به ذکر است که، الکس آپاتی (Alex Apati) از کمپانی Ladbrokes اعلام کرد که: “ممکن است همه‌ی احتمالات در انتخاب جیمز باند بعدی تغییر کند. چرا که ریچارد مدن، به دلایلی می خواهد از ایفای نقش این کارکتر سر باز کند.”

تام هاردی (Thomas Hardy)

جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟  تام هاردی

این بازیگر ۴۴ ساله به دلیل نقش آفرینی در Venom، شوالیه تاریکی بر می خیزد (The Dark Knight Rises) و سر آغاز (Inception) محبوب می باشد. اما پس از قرار گیری ریچارد مدن در صدر جدول گزینه ها درحال حاضر، هاردی شانس کمتری نسبت به قبل، برای تبدیل شدن به جیمز باند بعدی را دارد.

رج ژان پیج (Regé-Jean Page)

جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟  رج ژان پیج

این بازیگر بریتانیایی، ستاره‌ی فیلم Bridgerton می باشد. که از زمان شروع برنامه HBO جزء گزینه های کارکتر جیمز باند قرار داشته است. او در حال حاضر، پس از مدن و هاردی شانس نقش آفرینی به عنوان جیمز باند را دارد.

در ادامه بخوانید » راجر مور بازیگر مشهور سری فیلم های جیمز باند

ادریس البا (Idris Elba)

جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟  ادریس آلبا

ادریس البا که در مجموعه لوتر (Luther) ایفای نقش کرده است، گزینه‌ی اصلی این نقش محسوب می شد. اما ادریس در رتبه بندی طی چند سال گذشته، احتمال نقش آفرینی به عنوان جیمز باند را از دست داده است. وی در حال حاضر هم شانس چندانی برای این نقش ندارد.

همچنین، اخیرا طی مصاحبه‌ای که با مجله‌ی اسکوایر (Esquire) داشت، از وی سوال پرسیده شد که آیا تمایلی به نقش آفرینی کارکتر جیمز باند دارید؟ او پاسخ داد که “خیر، بنده قرار نیست جیمز باند باشم.”

اما او در ادامه گفت که این جمله را به شوخی گفته است. و در ادامه صحبت های خود افزود که : “لوتر، شخصیت مشهوری است. که بعضی افراد من را به این عنوان می شناسند. از آن جایی که این کارکتر در عرصه‌ی سینما و تلویزیون همچنان زنده است. و من و نیل کراس (نویسنده) تمام احساسات خود را برای به تصویر کشیدن آن به کار برده ایم. حتی با وجود اینکه بازی کردن به عنوان لوتر، کار دشواری است، اما من دوستش دارم. و چون همچنان زنده است و داستانش ادامه دارد، با قبول کردن نقش جیمز باند، او را از بین نمی برم.”

مرتبط: بهترین فیلم های اکشن قرن بیست و یکم 

هنری کویل (Henry Cavill)

جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟ هنری کویل

یکی دیگر از گزینه های جیمز باند بعدی، بازیگر بریتانیایی به نام هنری کویل است. او در اثرهایی مانند The Witcher هنرنمایی کرده است. کویل در حال حاضر سخت مشغول نقش آفرینی کارکتر “گرالت” در فصل دوم سریال The Witcher می باشد. کارکتری که برای کسب در آمد به شکار هیولاها می پردازد. این بازیگر در حال حاضر، با ادریس آلبا هم رتبه می باشد.

مرتبط: هیولا های The Witchers را بشناسید

شما چه فکری می کنید؟ به نظر شما جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود؟ شما دوست دارید کدامیک از این بازیگران را در این نقش تماشا کنید؟ مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.