بعد کلی انتظار بلخره مبارزه حبیب نورماگومدوف با جاستین گیجی در UFC 254 برگزار شد بازی خیلی مهمی که بدون شک مهمترین بازی سال 2020 بود. بازی مثل اکثر کارت های مهم سال 2020 تو ابوظبی برگزار شد و البته بدون تماشاچی! 

راجع به بازی واقعا هیچی ندارم بگم !!!! فقط اینکه از جاستین گیجی بعد اون بازی حساب شد و منظم با تونی فرگوسن،انتظار بیشتری داشتم حداقل 5 راند دووم میاورد جلوی حبیب!!! کلی هایپ الگی هم پشتش بود با این حال جاستین نتونست پرفورمنس خوبی از خودش ارائه بده و تو مهمترین شب زندگیش از همیشه بدتر بود!


این بازی هارم اگه احیانا ندید حتما تماشا کنید »

مبارزه اسرائیل آدسانیا با پائولو کاستا در UFC 253 ؛ بصورت کامل

مبارزه ماکوان امیرخانی با ادسون باربوزا در UFC Fight Island 5؛ بصورت کامل


البته اینم بگم حبیب هم خیلی خفن و حرفه ای جاستین رو کنترل کرد و نذاشت جاستین بتونه گیم پلنش رو اجرا کنه و در نهایت هم در راند دوم و با triangle choke جاستین رو بیهوش کرد.

بعد این برد حبیب به رکورد 29-0 دست پیدا کرد و تبدیل به یکی از بهترین فایترهای تمام دوران شد ، اینم که همه میدونید آخر بازی حبیب بازنشستگی خودش رو اعلام کرد و در اوج بازی رو کنار گذاشت و خودش رو تبدیل یک ورزشکار و فایتر اسطوره ای کرد.

نظر شما راجع به بازی چی بود ؟ جاستین بد بازی کرد یا حبیب خیلی خوب بود، همچنین پیش بینی تون برای دسته سبک وزن بعد از کناره گیری حبیب چیه ؟

در ادامه مبارزه حبیب نورماگومدوف با جاستین گیجی رو تماشا کنید