حذف شیرینی ار رژیم غذایی ! نترسید ! برای حذف کردن شکر و شیرینی جات از برنامه غذایی فقط به چند روز احتیاج دارید !همان طور که می دانیم شکر و شیرینی جات برای بدن بسیار مضر هستند اما باز با این حال به آن ها علاقه داریم و دوست نداریم که آنها را از زندگی خود حذف کنیم .

آیا شما نیز جزو این دسته هستید ؟ پس به جمع طرفداران و علاقه مندان شکر و شیرینی جات خوش آمدید ! اما نگران نباشید به راحتی می توانید از این جمع دور شوید ! حذف شیرینی ار رژیم غذایی کار آسانی است!

حذف شیرینی ار رژیم غذایی

بر اساس تحقیقات انجام شده حذف شیرینی جات و شکر در برخی موارد به 3 ماه و در حالت دیگر به 21 روز زمان احتیاج دارد.یعنی اینکه اگر شما چند روز مداوم شکر و شیرینی جات  را از رژیم غذایی خود حذف کنید عادات شما به این ماده غذایی به مرور از بین می رود.


حتما بخوانید:

مصرف بیش از اندازه قند و تاثیرات منفی آن بر روی بدن شما !!!


مهمترین قسمت در حذف شکر و شیرینی جات این است که تغییرات آن را در بدن خود به خوبی درک خواهید کرد.بعد از چند روز از اینکه مواد قندی را از رژیم غذایی خود حذف کردید پوست شما آماده بازسازی می شود ،سیستم قلب و رگ های خونی بازسازی می شوند ،آکنه و جوش های شما از بین می رود ،ریسک ابتلا به دیابت و چاقی کاهش می یابد ،تمرکز شما بیشتر می شود، مشکلات خواب شما بر طرف می گردد،انرژی بیشتری در طول روز پیدا می کنید و در عین حال نیز لاغر می شوید .

با غذاهای بسته بندی شده خداحافظی کنید

محصولات بسته بندی شده و بدون قند را نیز از زندگی خود حذف کنید. زیرا تمام آن ها حاوی شکر یا بدتر از آن حاوی مواد افزودنی هستند. مخصوصا نوشیدنی های برای کاهش وزن !از این رو سعی کنید که اگر نیاز به خوردن شیرینی دارید ، از قندهای طبیعی مانند خرما ، عسل و… استفاده کنید.

جلوگیری از بحران مواد قندی و شیرین

زمانی که احساس به خوردن مواد شیرین و قندی پیدا کردید سریع به سراغ شکلات نروید .می توانید در کنار فنجان قهوه خود از چند عدد کشمش استفاده کنید.