با حرکات ورزشی برای آب کردن پهلوها در خانه، که فقط 10 دقیقه طول خواهند کشید، در خدمت شما هستیم. خلاص شدن از شر پهلو ها می تواند واقعا چالش برانگیز باشد. از طرفی از آنجا که چربی های پهلو نزدیک به چربی های شکم هستند، بعضی تصور می کنند با حرکاتی که عضلات شکم را درگیر می کنند می توانند چربی های پهلوهایشان را هم آب کنند.



چربی از طریق ورزش هوازی و رژیم آب می شود. پس قدم اول این است که علاوه بر انجام این تمرینات ورزشی حتما حواستان به رژیم غذایی تان باشد.

قدم دوم تان باید این باشد که روزانه 30 دقیقه ورزش کاردیو را به روتین خود اضافه کنید. می توانید آن را به 6 روز در هفته نیز کاهش دهید. مطالعه ای در دانشگاه دوک نشان داد افرادی که در یک دوره ی 8 ماهه، حدوداً 30 دقیقه در 6 روز از هفته پیاده روی می کنند، شکم شان چربی نخواهد گرفت.

قدم سوم این است که این حرکات ورزشی برای آب کردن پهلوها را انجام دهید، که علاوه بر درگیر کردن عضلات پهلو عضلات شکم تان را نیز درگیر می کند. به علاوه شما می توانید این تمرینات را در هر محیطی اعم از خانه تان انجام دهید.

حرکات ورزشی برای آب کردن پهلوها

تمرینات زیر را 3 بار تکرار کنید و سعی کنید در هفته حداقل 3 روز این تمرینات را انجام دهید.

تبر زدن ( 20 تکرار برای هر طرف بدن)

حرکات ورزشی برای آب کردن پهلوها

بایستید و پاهایتان را به اندازه ی عرض لگن تان باز کنید و وزن تان را روی پای چپ تان بیاندازید و یک دمبل در دستهایتان بگیرید. دمبل را با کمک هر دو دستتان بالای شانه ی چپ تان بیاورید و سپس با دستهای صاف دمبل را به سمت پایین و طرف راست بدن تان بکشید. اجازه دهید پاها و زانوها با پیچ و تاب این حرکت همراه باشند. دوباره دمبل را با دست های صاف به بالای شانه چپ تان بیاورید و این حرکت را 20 بار تکرار کنید و بعد به سراغ طرف راست بدن تان بروید.

50 چرخش روسی

حرکات ورزشی برای آب کردن پهلوها

با خم کردن زانوها و پاها صاف بر روی زمین بر روی باسن خود بنشینید. نیم تنه شما باید در زاویه 45 به زمین خم شود. دمبل را با هر دو دست نگه دارید. پاهای خود را از روی زمین بلند کنید و بر باسن تان تکیه کنید. دمبل را با استفاده از هر دو دست به راست و چپ خود و تقریبا نزدیک زمین ببرید. اگر این کار برایتان خیلی سخت است می توانید پاشنه هایتان را روی زمین بگذارید. 50 بار این کار را تکرار کنید.

30 پلانک پهلو (15 تکرار برای هر طرف)

در حالیکه به پهلو دراز کشیده اید، آرنج تان را روی زمین گذاشته و شانه تان را از زمین بلند کنید، در حالیکه باسن و پاهایتان روی زمین هستند. سپس عضلات شکم را منقبض و با کمک آرنج باسن خود را از زمین بلند کنید و بدن تان را در یک خط صاف قرار دهید، سپس دوباره به وضعیت قبل باز گردید. این حرکت را برای هر طرف از بدن تان 15 بار تکرار کنید. می توانید مانند عکس دمبل در دستتان بگیرید.

30 دوچرخه

دراز بکشید و دست هایتان را پشت سرتان بگیرید، نیازی نیس آنها را به هم قلاب کنید. عضلات شکم را منقبض و شانه ها و قسمت بالای پشت تان را از زمین بلند کنید. پاهایتان را کمی از روی زمین بلند کنید و در همان زمان آرنج راست تان را به زانوی چپ تان که خم شده است نزدیک کنید، سپس همین کار را برای آنطرف بدن انجام دهید. هرچه سریعتر این کار را انجام دهید بهتر است.