حوصله ام سر رفته چکار کنم ؟به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورمون مدارس ، دانشگاه ها ، باشگاه های ورزشی ، سینماها و… تعطیل شده اند.مسئولین می گویند فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوید و این به این معنیه که باید در خونه بمونیم.اگه شما هم مثل من خیلی به خونه موندن عادت ندارین قطعا در این روزها حوصله تون سر می ره و کلافه می شین. اما من در این مقاله می خوام چند تا پیشنهاد جالب و ساده بهتون بدم که وقت بیکاری تون بهتر بگذرونین .حالا این پیشنهادها چیه ؟

حوصله ام سر رفته چکار کنم ؟

غذا بپزین !

نظر شما در مورد پختن غذا برای خودتون یا خانواده تون چیه ؟اگه به آشپزی علاقه دارین و از پسش بر می یاین پس الان بهترین موقع است ، اگه نه که خیلی آشپزی دوست ندارین و همچین دست و پخت جالبی هم ندارین بیخیال شین بریم گزینه بعدی !


همچنین بخوانید :


کمدتون مرتب کنین

اگه شمام در کمد باز می کنین یک عالمه لباس می ریزه رو سرتون و هرچی که می خواین نمی تونین پیدا کنین ، پاشین کمدتون مرتب کنین !یه نظمی به کمد بدین ، لباس هایی که نمی خواین بدین بره ، اونایی که می خواین مرتب بچینین.

فیلم ببینین

الان بهترین زمان برای دیدن فیلمه ! ما تو سایتمون پیشنهادهای جالب برای هر نوع سبک فیلمی داریم ، پاشین یه نگا بندازین یه کدوم انتخاب کنین و ببینین.

جای وسایل را تغییر بدین 

خسته نشدین از یک دکور تکراری ! پاشین شب عید یه حال و هوای اتاق یا خونه تون عوض کنین ، مثلا می تونین جای تخت و عوض کنین یا جای مبل یا هر چی . شما بهتر می دونین.

آشتی کنین

اگه  از دست کسی دلخورین یا کسی از دست شما دلخوره بهترین وقته یه کم در موردش فکر کنین.آقا این دو روز عمر ارزش نداره .پاشین به هم اس ام اس بدین از دل هم در بیارین آشتی کنین .دنیا دو روزه بی خیال !

کتاب بخونین

ببینین الان بهترین وقت واسه خوندن کتابه .پس دیگه بهونه نیارین آی وقت ندارم کتاب بخونم بیاین این همه وقت .اگه کتاب خوبی خوندین اسمش به منم بگین که منم بخونم .

سریال ببینین

خدا رو شکر چیزی که زیاده سریاله .هم ایرانی هم خارجی .تازه وزیر محترم ازتباطات گفته تلویزیون های اینترنتی تا شب عید رایگانه دیگه چی می خواین ! اگه نه برین سریال خارجی ببینین که باز می تونین با بهترین سریال های جهان تو سایتمون آشنا شین و بر اساس سلیقه تون یکی انتخاب کنین.

بازی کنین

خوشحال شدین نه !دیگه من نمی دونم به چه سبک بازی هایی علاقه دارین .خودتون بازی های مورد علاقتون انتخاب کنین و بازی کنین .

اینا پیشنهادهای من بود اگه پیشنهاد دیگه ای دارین خوشحال می شم به منم بگین .امیدوارم مفید بوده باشه .