درخت بید درمان درد های بی درمان ما …..

خاصیت ضد سرطانی درخت بید را می شناسید ؟؟؟ علم پزشکی دروازه ای بی همتاست !!! از هر چیزی می توان دارو به دست آورد !! اما خاصیت ضد سرطانی درخت بید جدید ترین خبر دنیای پزشکی است !!!

آیا خاصیت ضد سرطانی درخت بید می تواند کیمیایی باشد که جان بشریت را از این مرض سخت نجات دهد !!! با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانیم !!!!


جلوگیری از سرطان کبد !!! با این روش های ساده از شر این سرطان سخت در امان باشید !!!!

داروی جدید درمان سرطان سلول های سرطانی را در 12 بیمار ناپدید کرد!

4 فوریه ; روز جهانی سرطان 


طبیعت همواره منبعی بی همتا برای دارو های مورد نیاز ما بوده !!!

آخرین خبر های دنیای دارو شناسی هم مهر تاییدی هستند بر این قضیه !!! نزدیک به یک قرن قبل از درخت بید استفاده کردیم و آسرپرین را کشف کردیم !!! دارویی که هنوز هم به سختی می توان جایگزینی برایش پیدا کرد !!!

حالا ، پس از گذشت یک قرن فهمیده ایم که درخت بید کارایی های دیگری هم دارد !!! این درخت می تواند جان خیلی ها را نجات دهد !!! این بار فهمیده ایم که مواد شیمیایی موجود در این درخت می تواند جان ما را در برابر سرطان نجات دهد !!!

مواد شیمیایی موجود در این درخت می تواند بسیاری از سرطان ها را درمان کند !!!

سابقه ی استفاده از برگ و پوست درخت بید به عنوان مسکن به هزاران سال قبل بر میگردد !!! مصریان باستان از پوست بریده شده ی این درخت برای کاهش درد مفاصل استفاده می کردند !!!

در سال 1897 نمونه ای از داروی فعال موجود در بید کشف شد !!! دارویی حاوی سالیسیلیک اسید که بعد ها آسپرین نام گذاری شد !!! امروزه بعد از گذشت هزاران سال ، آسپرین یکی از پر مصرف ترین داروهای دنیاست !!!

به تازگی، تحقیقاتی در دانشگاه رثامستد انگلستان انجام شد ! در این تحقیقات مشخص شد که ماده ی شیمیایی دیگری در این درخت پیدا شده که پتانسیل درمانی دارد !!!

این ماده ی شیمیایی میاسیبین نام گذاری شد !!!

گفته شده این دارو در درمان سرطان هایی که به دارو پاسخگو نیستند موثر خواهد بود !!!

در این گزارش اشاره به سرطان هایی که به درمان پاسخ نمی دهند خیلی مهم است !!! مثلا سرطان نورون های عصبی !!! هیچ دارویی تا به حال برای درمان این سرطان کشف نشده !!!! میاسیبین برای این بیماران مثل امید می ماند ! امید به درمان !!!

در واقع میاسیبین دو گروه متفاوت از سالیسیلین ها را در ساختار شیمیایی خود دارد ! همین عامل موجب می شود که خاصیت ضد تورم و ضد انعقاد خون دو برابر داروهایی مانند آسپرین باشد !!!

این را هم بگویم که در استفاده آزمایشی از این دارو مشخص شده که بله … برگ درخت بید واقعا خاصیت های درمانی زیادی دارد !!! به خصوص خاصیت ضد سرطانی !!!

خوشبینی های محققان خیلی هم بی دلیل نیست !!!

در آزمایشگاه از این دارو استفاده شده است !! آنهم بر روی سرطان هایی مانند سرطان گلو و تخمدان !!! داروها کاملا موثر بودند !! این یعنی درمان انجام شد و سلول های سرطانی از بین رفتند !!!

اما آن چیزی که بیشتر از همه ی فاکتور های مربوط به این سرطان مححقان را هیجان زده کرده ، خاصیت ضدسرطان نورون های عصبی است !!! این سرطان در بچه های زیر 5 سال خیلی بالاست !!! درصد مرگ و میر این سرطان بسیار سخت در کودکان 50 درصد است !!!

البته که خیلی چیز های در مورد این سرطان می دانیم !! اما تا استفاده کلینیکی از این دارو هنوز خیلی راه مانده است !!!

قدم بعدی برای درمان با استفاده از این دارو ، تولید انبوه میاسیبین است !!! با تولید انبوه دارو میتوان آزمایشات بیشتری در این زمینه انجام داد و به نتبجه های بهتری رسید !!!