خواب و بیداری با خوشحالی

خوشحال از خواب بلند شدن! ما برای شما در این مطلب 5 پیشنهاد برای خوشحال از خواب بلند شدن در صبح زود را جمع آوری کرده ایم.با استفاده از این پیشنهادها صبح خیلی راحت و با انرژی از خواب بلند خواهید شد.و روز فوق العاده ای را آغاز خواهید کرد پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید:

وسایل خود را از شب قبل آماده کنید

شب ها قبل از رفتن به تختخواب ،لباس ها و اشیا مورد نیاز فردا را آماده کنید.اگر قسمتی از خانه شما نامرتب است حتما قبل از خواب آن قسمت را مرتب کنید.زیرا صبح خانه مرتب و تمیز باعث خوشحالی شما می شود. 

خوشحال از خواب بلند شدن

سریع از تخت خواب خارج نشوید

مدت زمانی بعد از بیدارشدن اجازه دهید بدن شما نیز از خواب بیدار شود.همزمان با زنگ ساعت خود از رختخواب سریع بلند نشوید در رختخواب خود به مدت چند لحظه بمانید بدن خود را کش و قوس دهید سپس به آرامی از رختخواب خود جدا شوید.حرکات کششی باعث سرحال و با انرژی بودن شما در روز می شوند.

خوشحال از خواب بلند شدن

دوش بگیرید

صبح ها زمانی را برای دوش گرفتن در نظر بگیرید و سعی کنید از حمام خود لذت ببرید.سپس موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید و روز شگفت انگیزتان را آغاز کنید.

وعده صبحانه را فراموش نکنید

اگر صبح ها میل به خوردن صبحانه ندارید این نکته را فراموش نکنید که صبحانه مهم ترین وعده روز است.شما می توانید از یک اسموتی یا قهوه در وعده صبحانه استفاده کنید.اما هیچ وقت قهوه را با معده خالی مصرف نکنید.


 حتمابخوانید:

آیا نوشیدن قهوه با معده خالی مضر است ؟


 برای پایان روز برنامه ریزی کنید

هر چقدر شما روز سخت و پر استرسی داشته باشید می توانید با یک برنامه ریزی صحیح در پایان روز آن را جبران کنید.به عنوان مثال یک فیلم زیبا برای خود بخرید و همراه با دوستان خود به تماشای آن بشینید یا به سالن ورزشی بروید و زمان خود را به ورزش اختصاص دهید.

در ادامه بخوانید : 

توصیه هایی برای آنکه صبح ها با انرژی بیشتری از خواب بلند شوید !!!

با این 6 راهکار از رخت خواب بیرون بیاید و افسردگی را شکست دهید!