الان بهترین زمان برای انجام تمرینات ورزشی است.داشتن اندامی ایده آل برای تابستان با انجام حرکت پلانک امکان پذیر است.شما برای انجام حرکت پلانک به مکان و یا شرایط خاصی احتیاج ندارید.تمرین پلانک علاوه بر تاثیر در عضلات شکم و میان تنه ،باعث افزایش تعادل و قدرت نیز می گردد.

1-پلانک کلاسیک

بر روی یک سطح صاف قرار بگیرید مانند حرکت شنا.آرنج و نوک پاهای شما باید بر روی زمین قرار بگیرد.سعی کنید باسن خود را محکم نگه دارید.و برای مدت چند ثانیه در این حالت قرار بگیرید و با مرور زمان زمان خود را افزایش دهید.

داشتن اندامی ایده آل برای تابستان با انجام حرکت پلانک

2-پلانک بر روی دست

بر روی دستان خود دوباره در حالت پلانک قرار بگیرید.سعی کنید کمر و باسن خود را محکم نگه دارید.در این حالت به مدت 1-2 دقیقه بمانید.اگر تازه شروع به انجام این حرکت کرده اید می توانید از 15 ثانیه شروع کنید.

داشتن اندامی ایده آل برای تابستان با انجام حرکت پلانک

3-دست و پاهای خود را حرکت دهید.

همان طور که اشاره کردیم داشتن اندامی ایده آل برای تابستان با انجام پلانک امکان پذیر است.از این رو برای انجام این حرکت دوباره در حالت پلانک قرار بگیرید.دست راست و پای چپ خود را از زمین بلند کرده و به آرامی به حالت اولیه باز گردید.این حرکت را به تعداد 5 عدد برای هر طرف انجام دهید.

در ادامه بخوانید :حرکتی ۱۰ ثانیه ای برای تخت کردن شکم !!!

4-پلانک پهلو

در حالت پلانک کلاسیک قرار بگیرید و به آرامی به سمت راست بچرخید و در حالت پلانک پهلو قرار بگیرید.اطمینان حاصل کنید که بدن تان در حالت درست و متعادل قرار بگیرد.دوباره به حالت اولیه باز گردید و حرکت را برای طرف دیگر بدن نیز انجام دهید.

داشتن اندامی ایده آل برای تابستان با انجام حرکت پلانک

5-پلانک پرشی

در حالت پلانک بر روی دستان قرار بگیرید و در یک زمان پاهای خود را به اطراف باز کنید.در حین انجام این حرکت به نحوه قرار گرفتن دست ،ستون فقرات و پاها دقت کنید.

داشتن اندامی ایده آل برای تابستان با انجام حرکت پلانک

در ادامه بخوانید :

بهترین تمرینات چربی سوزی برای افرادی که از دویدن متنفر هستند !

تمرینات ورزشی مخصوص کارمندان و پشت میز نشین ها

۵ مورد از بهترین حرکات ورزشی برای از بین بردن چربی زیر شکم