دختر استیو جابز در هفته مد پاریس

یکی از جنجالی ترین خبرهای این روزهای دنیای مد حضور درخشان دختر استیو جابز در هفته مد پاریس است. استیو جابز موسس برند اپل بود. گفتنی است که این مراسم یکی از مهم ترین رویداد های مد و فشن در دنیاست. جالب این جاست که او در کنار ستاره های درخشانی مانند “جی جی حدید” و “پالوما السسر” درخشیده! آنهم با لباسی متعلق به کالکشن بهار و تابستان 2022. با من و مجله وارونه همراه باشید تا در مورد جزییات لباس او بیشتر بدانید.


مطلب پیشنهادی: 4 قانون اصلی مد و فشن که هیچ وقت تغییر نمی کند ! 


ایو جابز در لباسی کاملا متناسب با برند خانوادگی شان ظاهر شده!

اگر می پرسید چرا باید بگویم که بلوز سبز او با دامنی کوتاه همراه بود. از جمله اکسسوری هایی که در استایل او به چشم میخورد عینک هایی سفید و کیف های جدید برند اوریگامی بودند. این کیف ها به شکل آیکون جدید اپل طراحی شده است و به همین دلیل گفته می شود ظاهر جابز با برند خانوادگی اش ست شده است. ایو جابز در اکانت اینستاگرامش اینطور نوشته که تمام محصولات این برند فوق العاده خاص و زیباست. عکس هایی از این مراسم هم در کنار این کپشن پست شده است. او در ادامه از طراحان برند تشکر کرده و به آنها تبریک گفته. در ضمن او در ادامه گفته که همکاری کردن با چنین برندی از افتخاراتش به حساب می آید.

دختر استیو جابز در هفته مد پاریس

در ادامه نگاهی به زندگی این ستاره نو ظهور می‌اندازیم

او به جز شغل رویایی که در دانشگاه استنفورد دارد در دنیای مد هم از چهره های جدید به حساب میاید. اما با وجود تازه کاری اش در کنار مدل های معروفی مانند “سیدنی سویینی” دیده شده و البته همکاری های خوبی هم با برندهای مطرح دنیا داشته.

ایو جابز جوانترین فرزند خانواده جابز است. استیو جابز و همسرش لارن پاول جابز دو فرزند دیگر به نام های ارین و رید هم دارند. ارین 26 سال و رید 30 سال سن دارد. البته استیو جابز از ازدواج با همسر سابقش کریستسن برن، هم فرزندی به نام لیسا برن جابز دارد.  

مرتبط: بهترین فیلم هایی که در مورد مد و فشن ساخته شده اند 

گفتنی است که هفته مد پاریس خیلی زودتر از همیشه در ابتدای این هفته آغاز شد.

این در حالی است که بیشتر برندهای مطرح در صنعت مد و فشن مانند شنل، هرمس و لویی ووشن اینبار هم به صورت دیجیتال از آثار هنری شان پرده برداری خواهند کرد.

البته این مراسم، بزرگداشت دهمین فعالیت برندش در عرصه مد و فشن بود. به همین خاطر نائومی کمپل و کارلا برونی به پاریس برگشتند تا به اولیویر روستینگ کمک کنند.

پیام فوق احساسی بیانسه برای شروع مراسم

در ضمن مراسم با پیام ضبط شده ای از بیانسه آغاز شد. در این پیام احساسی او از تلاش های طراح فرانسوی 36 ساله این برند تشکر کرده و گفته که “اولیویر روستینگ” با دل و جان در این صنعت فعالیت میکند.

به گفته بیانسه، هنری که از ذهن طراحان مد و فشن نشات میگیرد زیبایی را در خیابان های پاریس به ارمغان می آورد.  این هنر 10 سال است که در خیابان ها جریان دارد و تا به حال هنوز چیزی از زیبایی اش کم نشده.