مدل جدید DrumBrute دارای ویژگی صدای درام FM است

آرتوریا نسخه جدیدی از  درام ماشین فول آنالوگ DrumBrute را منتشر می کند. درام ماشین DrumBrute Impact نسخه جدید از خانواده DrumBrute با قیمت 349 دلار حدود 150 دلار ارزانتر از نسخه اصلی عرضه می شود.

یکی از تفاوت های اصلی بین درام ماشین DrumBrute Impact و نسخه فول آنالوگ ( جدا از قیمت و سایز کوچکتر) وجود صدای درام Fm در مدل جدید است که با 9 صدای دیگر درام از جمله یک کیک، 2 اسنیر (Snare)، صدای کوبه ای زیر و بم، cymbal ،cowbell و های هت باز و بسته ، سمپل های درام نسخه ایمپکت درام ماشین DrumBrute را تشکیل می دهند.


همچنین بخوانید » Zont سینتیسایزر جیبی طراحی شده برای سفارشی سازی بی‌نهایت، و تطبیق پذیری بالا


ویژگی جدید دیگر “color layer” است که به شما اجازه می دهد، افکت های قابل سیکونس را به ازای هر اینسترومنت اضافه کنید.همچنین دارای دیستورشن در خروجی و یک سیکونسر (ترتیب سنج) 64 استپ (مرحله یا پله) با حالت آهنگ /song mode، قادر به برنامه ریزی پلی ریتمیک، می باشد.


همچنین بخوانید » Skulpt پلی سینت جدید Modal Electronics با قیمتی مقرون به صرفه !


در بخش خروجی نیز DrumBrute Impact دارای 4 خروجی اختصاصی با قابلیت ضبط 4 کانال اختصاصی است و می تواند یا میدی، USB و پالس clock سینک شود. همانند مدل اصلی قابلیت اضافه کردن سوئینگ، رول، لهجه به سیکونسر امکان پذیر است. DrumBrute Impact قرار است در ماه آینده میلادی (آگوست) روانه بازار شود.

 

همچنین بخوانید