پشتیبانی از پلاگین و هماهنگی با کنترلر هایی نظیر Maschine Jam

کمپانی Reactable که برای ساخت ابزارهای موسیقی نظیر میز Reactable که با فرامین حرکتی تولید صدا می کند مشهور است. اما این کمپانی در سال های اخیر تمرکز خود را به تولید اپلیکیشن های موسیقی نظیر MIDI sequencer Steps و Rotor گذاشته است. اپلیکیشن جدید این کمپانی درام ماشین SNAP است، درام ماشینی جذاب برای ثبت ایده های موسیقی بر روی تبلت.

رابط کاربری استپ سیکونسر درام ماشین SNAP همانند رابط کاربری سیکونسر ابلتون لایو به شما امکان ساخت بیت بر روی گرید را می دهد. در پایین این رابط کاربری یک کنترل همانند میکسر قرار دارد که به شما امکان رسم و تولید الگوهای مختلف بیت را میدهد. این اسلایدر به شما امکان اضافه کردن یا پاک کردن درام به ترک را به راحتی می دهد. چیزی همانند قابلیت دکمه Repeat در کنترلر ماشین و یک راه سریع و آسان برای تولید بیت و اضافه کردن تغییرات به الگوهای ساخته شده.

[aparat id=”BuZqQ”]

یکی دیگر از ویژگی های مهم Snap این است که توانایی ایجاد “snapshots” از تغییرات مورد علاقه خود را، در یک پنل دستی که در بالای صفحه قرار دارد به شما میدهد در نتیجه  به راحتی می توانید از این الگوهای ثبت شده بهره ببرید. همچنین این اپ قابلیت پشتیبانی برای ارتباط بی سیم با برنامه های دیگر نظیر ابلتون لینک و سازگاری با کنترلر Maschine Jam را به کاربران میدهد. 

قابلیت کارکرد با کنترل هایی نظیر Maschine Jam برای اپلیکیشن هایی با پلتفرم موبایل بسیار عجیب و نادر است اما خوشبختانه Snap از این ویژگی بهره می برد و کمپانی اعلام کرده پشتیبانی از کنترل های دیگر نیز بزودی به این اپ اضافه میشود. 

این اپ برای هر دو پلتفرم IOS و اندروید قابل دسترس است و شما می توانید آن را از App Store و یا Google Play دریافت کنید البته نسخه iOS آن فقط بر روی آیپد کار می کند.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید