درام کیت مقوایی Obilab

استفاده از مقوا ،کاغذ،الیاف فیبری برای تهیه درام کیت همیشه از راه حل هایی بوده که نوجوانان برای ساخت درام کیت از آن بهره می بردند و با این روش آن ها می توانستند در سکوت و بدون نیاز داشتن به درام کیت های گران قیمت شروع به نواختن و یاد گیری درام بکنند.

حالا کمپانی Obilab یک درام کیت مقوایی جالب با کیفیت ساخت بالا تولید کرده که بسیار صدای جالب و مناسبی را به عنوان درام کیت مقوایی تولید میکند و به کاربر اجازه میده تا از آن برای نواختن و تمرین همچنین اجراهای خیابانی و‌ حتی ساخت آهنگ بهره ببرد.

اجزای تشکیل شده این درام کیت عبارت اند از ،درام کیک ،اسنیر، های هت بسته و تام که همه این قطعات در یک جعبه مقوایی با لایه داخلی فایبرگلاس قرار داده شده که این باکس هم نقش کیف درام و همچنین در مواقع نواختن نقش صندلی درامر را ایفا می‌کند.

درام کیت مقوایی

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید

موسیقی‌دانان الکترونیکی هم می توانند هنگام خرید این محصول پد درام آن را نیز سفارش بدهند که این محصول اجازه ضبط و پلی درام در کامپیوتر را به آنها میدهد.از دیگر ویژگی های این درام کیت جالب داشتن بند در باکس محصول است که میتوان آن را همانند کوله پشتی استفاده کرد که حمل و نقل این محصول را راحتر می‌کند.

قیمت این محصول در سایت کیک استارتر ۹۹ دلار می باشد.

درام کیت مقوایی Obilab در کمال تعجب صدایی باورنکردنی دارد!