خداحافظی با ترک های پوستی در منزل !

ترک های پوستی از جمله مشکلات رایج زنان است که در اثر زایمان و اضافه وزن و بلند شدن قد بر روی پوست به وجود آیند.کرم ها و روش های پزشکی زیادی برای از بین بردن آن ها وجود دارد اما آیا می دانستید که می توانید با صرف هزینه کم و با مواد موجود به درمان ترک های پوستی در منزل بپردازید؟ می توانید با استفاده از روش های طبیعی و بدون هر گونه درد و ناراحتی برای همیشه با آن ها خداحافظی کنید.

در غیر این صورت اگر قصد دارید که برای از بین بردن آن ها  تحت عمل های زیبایی قرار گیرید ممکن است با نتایج متفاوت روبرو شوید.مهم این است که زیبایی بیرونی خود را با روش های طبیعی بهبود دهید.ما در این مطلب روش های طبیعی برای از بین بردن ترک های پوستی را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

همچنین بخوانید : 10  ماده غذایی برای مراقبت از پوست شما در زمستان !

 

روش اول :استفاده از سیب زمینی

درمان ترک های پوستی در منزل بوسیله بوسیله سیب زمینی

سیب زمینی در انواع سرخ کرده ،آبپز و تنوری یکی از  بهترین غذاهای مورد علاقه است.علاوه بر آن می توانید از سیب زمینی برای درمان ترک های پوستی خود استفاده کنید. 2 عدد سیب زمینی متوسط را از وسط برش دهید و به تا زمانی که آب آن ها خارج شود بر روی ترک های خود بصورت دورانی بمالید.پس از آن می توانید با دوش گرفتن بدن خود را تمیز کنید.به این ترتیب از شر ترک های پوستی حاصل از حاملگی و افزایش وزن و قد با روش طبیعی خلاص شوید.می توانید این روش را هر روز انجام دهید.

روش دوم :استفاده از شکر

درمان ترک های پوستی در منزل بوسیله بوسیله محلول شکر

1 قاشق غذا خوری شکر را با یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذا خوری روغن بادام مخلوط کنید.مواد را تا زمانیکه شکر آب شود هم بزنید.مخلوط را به مدت 10 دقیقه به ناحیه موردنظر بمالید و ماساژ دهید.پس از آن دوش بگیرید.

همچنین بخوانید :ماسک های خانگی برای مراقبت از پوست در زمستان !

روش سوم :استفاده از روغن زیتون

درمان ترک های پوستی در منزل بوسیله روغن زیتون طبیعی

در این روش طبیعی بودن روغن زیتون از اهمیت خاصی برخوردار است.مقداری از روغن زیتون را بر روی ناحیه مورد نظر ماساژ دهید.ماساژ باعث می شود که گردش خون در ناحیه مورد نظر بیش تر شود و روغن بهتر جذب پوست شود.30 دقیقه صبر کنید تا روغن جذب پوست شود.

همچنین بخوانید :با فواید روغن زیتون برای سلامتی و زیبایی پوست و مو آشنا شوید

پس از آن با آب ولرم دوش بگیرید.با استفاده از این سه روش به راحتی می توانید بدون درد از شر ترک های پوستی خود رها شوید. می توانید تمام روش های ذکر شده را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید و برای همیشه با ترک های پوستی خود خداحافظی کنید.

 

در ادامه بخوانید :