در قرار اولم چگونه رفتار کنم؟ رازهایی که مردان در قرار اول باید بدانند!

بیشتر افراد در قرار اولشان خیلی اضطراب دارند و احتمالا اصلا نمی دانند باید چه کار کنند که شب شان بدون گاف دادن به پایان برسد. در قرار اول چگونه رفتار کنم؟ ما با راهکارهای موثر به این سوال تان پاسخ خواهیم داد. نکاتی که در این متن می نویسم به شما کمک میکند بدون دردسر و خیلی آبرومندانه قرار اولتان را جلو ببرید.


مطلب مرتبط: زبان بدن در اولین ملاقات در مورد شما چه می گوید؟ 


سرچ کنید!

بهتر است پیش از رفتن به قرار در مورد تجربه ی آدم هایی که پیش از این تجربه اش را داشته اند سرچ کنید. این تجربه ها به شما کمک میکنند تا یک قدم جلوتر از بقیه باشید. در واقع نکاتی که می فهمید خیلی ساده هستند اما در عین حال کاربردی اند. مثلا اگر به رستوران می روید حواستان باشد که اگر طرف مقابلتان گیاه خوار است، شما هم خیلی گوشت خوارانه رفتار نکنید!

همه چیز را در قرار اولتان رو نکنید!

شاید خیلی ها تصور کنند صداقت یعنی گفتن همه چیز، اما این استراتژی در قرار اول خیلی غلط است. به خودتان و طرف مقابلتان زمان دهید و شخصیت یکدیگر را بررسی کنید. رو کردن یک شبه ی همه چیز ممکن است شما را در نهایت از هم دور کند. در واقع همان خصوصیاتی که ممکن است پس از چند ماه خیلی عادی به نظر برسند، در قرار اول طرفتان را شوکه میکند. پس صبورانه عمل کنید.

در قرار اولم چگونه رفتار کنم؟

جنتلمن باشید!

جنتلمن بودن در پوشیدن یک دست لباس درست و درمان نیست. باید به تمام ابعاد رفتاری تان توجه داشته باشید و حواستان به حرف هایتان هم باشد. نکاتی که از شما یه جنتلمن واقعی می سازد را برایتان می نویسم. مثلا اینکه با همه، چه مرد چه زن، مودبانه رفتار کنید. در بین صحبت کردن تماس چشمی برقرار کنید. برای طرف مقابلتان تاکسی بگیرید. البته یک تاکسی به خانه ی خودش نه خانه ی شما! این رفتار ها نشان می دهد که شما نامزد یک رابطه ی طولانی مدت و سالم هستید. یادتان باشد متکلم وحده نباشید. جملاتتان را شمرده شمرده بیان کنید! نه پشت سر هم و بدون نفس کشیدن.

دست توی جیبتان کنید!

وقتی حرف حساب کردن قرار اول پیش آمد، شما اقدام کنید. یادتان باشد که حتما از اینکه وقتش را در اختیار شما گذاشته و این شب زیبا را برایتان خلق کرده تشکر کنید. در مقابل اصرار های طرف مقابلتان برای حساب کردن کوتاه نیایید و بگویید که دفعه ی بعد که برای دیدن یکدیگر به رستوران میروید او حساب خواهد کرد. جمله ی کلیشه ای «دوباره میتونم ببینمت؟» خیلی قدیمی و خنده دار است. هرگز استفاده اش نکنید.


مطلب مرتبط: رابطه جنسی قبل از ازدواج ؛ 10 حقیقت مهم در این‌باره 


گنده تر از دهانتان حرف نزنید!

قرار اول یعنی اولین برداشتی که طرف مقابل از شما خواهد داشت. پس از آسمان ها پایین بیایید و در دنیای واقعی رفتار کنید. جوری حرف نزنید که انگار استاد همه چیز هستید و از زمین و زمان خبر دارید. هرگز دروغ نگویید و لاف نزنید. چرا که با اینکارها داستانتان به همان قرار اول ختم می شود.

با گوشی تان بازی نکنید!

یک قرار ملاقات در حالت عادی 4 ساعت طول میکشد. یا کمی کمتر یا کمی بیشتر. اگر نمیتوانید 4 ساعت بدون چک کردن پیام ها و اتصال به تکنولوژی سر کنید، همان بهتر که به جای دوست دختر با گوشی تان سر کنید. اگر هم شرایط خیلی اورژانسی بود از او اجازه بگیرید یا به توالت بروید. بهانه های قابل قبول برای چک کردن گوشی تماس از طرف خانواده و برادر و خواهرتان است. حواستان باشد این بهانه هم هم فقط چند دقیقه کمکتان میکنند. خیلی طولش ندهید.

حواستان به لباسی که میپوشید باشد!

عصا قورت داده لباس نپوشید. قرار های اول آنقدری رسمی نیستند که از کت و شلوار استفاده کنید. مطمئن باشید با این مدل لباس پوشیدن فقط اسباب جوک و خنده ی دوستانش را فراهم میکنید. لباسی راحت بپوشید که البته نشان دهنده ی سلیقه ی شما باشد. این نکته را هم هرگز فراموش نکنید. زیبایی در سادگی است پس ساده بپوشید!

در ادامه بخوانید: در اولین قرار ملاقات چه بپوشیم؟