با دستور پخت سوپ هایی که سیرمان می کنند در خدمت شما هستیم. لذت بردن از سوپ به عنوان غذای اصلی به جلوگیری از پرخوری کمک می کند، زیرا خوردن سوپ بیشتر طول می کشد و زمان بیشتری برای ثبت فرمان سیری در مغزتان خواهید داشت. از طرفی سوپ یک بمب مغذی از سبزیجات مختلف است که بدتان به آنها نیاز دارد. به طور کلی این سوپ ها با کمتر از 450 کالری و 600 میلی گرم سدیم، به علاوه حداقل 4 گرم پروتئین و 5 گرم فیبر و کمتر از 25 گرم کربوهیدرات، بیشتر از ساندویج شما را سیر می کنند.



با این دستور العمل های رضایت بخش، سوپ را از پیش غذا به غذای اصلی تان تبدیل کنید!

دستور پخت سوپ هایی که سیرمان می کنند ؛ حتی بیشتر از ساندویچ

سوپ تند سبزیجات با لوبیای سیاه

به دنبال سوپی هستید که ساعت ها شما را سیر نگه دارد؟ این دستور غذای دلچسب را که با 12 گرم فیبر و 10 گرم پروتئین تهیه شده است، امتحان کنید. برای کاهش کربوهیدرات ها و ایجاد بافتی خامه ای و لعاب دار، یک لیوان لوبیای سیاه را در آب بپزید و سپس آبکش کنید (می توانید از قبل خیسش کنید). لوبیاهای پخته شده، پیاز، سیر، هویج و گوحه رنده شده و و آب را با هم مخلوط و بگذارید بپزد. 

برای داشتن کیفیتی در حد رستوران، درست قبل از سرو، تکه های تازه ی آووکادو، فلفل جلاپنو و گیاه کیلانترو را اضافه کنید.

سوپ نودل مرغ با رشته فرنگی کدو سبز

رشته فرنگی کدو سبز که جایگزین ماکارونی سنتی است، علاوه بر اضافه کردن ویتامین A، پتاسیم و فیبر، کالری و کربوهیدرات را نیز تحت کنترل دارد. بگذارید مرغ آب پز شود و سپس آن را خورد یا ریش ریش کرده و به آن پیاز رشته های فرنگی کدو سبز، هویچ رشته شده، و مقداری نمک و فلفل، همراه با مقدار کمی آب و آب مرغ را اضافه کنید. 

سوپ پیاز فرانسوی

سوپ پیاز فرانسوی معمولا پرکالری و چرب است، اما نسخه ی سالم تر آن با پیاز، استاک،فلفل سیاه، روغن زیتون، نخود و آبگوشت کم نمک و کمی پنیر پارمزان تهیه می شود و کالری آن زیر 350 است در حالیکه 15 گرم پروتئین دارد. همراه کردن آن با یک تکه نان باگت تست شده یه شما حس سیری مطلوبی خواهد داد.

در ادامه بخوانید: