این دفتر خدمات رفاهی اجتماعی یک مکان ایده آل برای کار و تمرین و ایده گرفتن است !

رفتن به سرکار در صبح کاری سختی نیست، اگر دفتر کار شما توسط تیم طراحی (People’s Architecture Office (PAO طراحی شده باشد ! این کمپانی که به ساخت و اجرای ایده های ساده اما جذاب شهرت دارد، جدیدترین پروژه خود را معرفی کرده است » دفتر کاری در چین با پیست دو ، باغ گیاهان و یک کوه کوچک برای بالا رفتن ، نشستن و تمرین کردن!

طراحی فوق العاده دفتر کاری در چین با پیست دو ، باغ گیاهان و یک کوه کوچک

این ساختمان دفتر مرکزی موسسه غیر انتفاعی Leping Social Entrepreneur Foundation است که مساحتی برابر 1.100 متر مربع دارد! از مهمترین ویژگی های این دفتر زیبا می توان به پیست پیاده روی و دویدن برای تمامی کارمندان اشاره کرد که در بالای این پیست و بصورت معلق گلدان هایی برای کاشتن گل و سبزیجات طراحی شده است و کارمندان می توانند به راحتی در آنجا به باغبانی بپردازند و با گل ها و سبزیجات در مواقع نیاز سرگرم شوند. محصولات این باغ معلق هر روز برای صرف ناهار کارمندان نیز جمع آوری میشود!

در ادامه بخوانید » یخچال پرورش دهنده گیاهان در خانه

طراحی فوق العاده دفتر کاری در چین با پیست دو ، باغ گیاهان و یک کوه کوچک

با توجه به آلودگی شدید شهر بیجینگ ، تیم طراحی PAO در این دفتر یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته نصب کرده است که میتواند هوای داخل دفتر را آنالیز کند و نتایج را توسط یک مانیتور در زمان واقعی نمایش دهد!


همچنین بخوانید »

نگاهی به برندگان مسابقات معماری LAKA 2018 ؛ طراحی های آینده گرا و کاربردی !

نکاتی برای دکوراسیون محیط های اداری !

ساخت استودیو معلق زیر پلی در بزرگراه اثر Fernando Abellanas

ایده های برای طراحی اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک


طراحی فوق العاده دفتر کاری در چین با پیست دو ، باغ گیاهان و یک کوه کوچک

ویژگی جالب دیگر این دفتر مکانی است که تیم طراحی آن را کوهستان کوچک / mini mountain می نامد! هدف از طراحی آن ایجاد فضایی برای ورزش، مدیتیشن، صحبت کردن، نشستن و قرار های روزانه بوده است.

طراحی فوق العاده دفتر کاری در چین با پیست دو ، باغ گیاهان و یک کوه کوچک

تیم طراحی PAO ایده کلی برای طراحی این دفتر را ایجاد مکانی مناسب برای کار کردن معرفی کرده فضایی که در آن کارمند به جای سیخ نشستن پشت میز و اطلاعت امر از ریس ، می تواند همزمان کار کند، فعال باشد ، ایده بگیرد، ورزش کند باغبانی کند، و مهمتر از همه هر روز صبح با اشتیاق بیشتری به سر کار بیاید.

در ادامه تصاویر بیشتری از این دفتر جذاب را تماشا کنید!