در این مطلب می خوایم براتون چند دلیل برای تماشای سریال la casa de papel بیاریم. با پیشنهاد یک سریال فوق العاده ی اسپانیایی در حد و اندازه های سریال فرار از زندان در زمان خودش با ما همراه باشید.

بعضی از سریال ها همیشه در ذهن باقی میمونن و تبدیل میشن به موندگارترین لحظه هایی که تا همیشه میشه ازشون یاد کرد. مطمئنا بعد از دیدن سریال خانه ی کاغذی همچین حسی بهش خواهید داشت.



دلیل برای تماشای سریال la casa de papel

شخصی به نام «پروفسور» ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کنه. این ۸ نفر برای اینکه هویتشون حتی برای همدیگه هم ناشناس بمونه، اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اوسلو»، «ریو»، «نایروبی» اسم هاییه که برای پنهان کردن هویت ازشون استفاده می کنن. بعد از چند ماه تمرین موفق میشن در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرند، ولی فقط برای سرقت پول‌های موجود نیومدن و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز تو ساختمون بمونن تا بعد از چاپ این مقدار پول از اونجا فرار کنن.

با 3 دلیل برای تماشای سریال la casa de papel که نشون میدن تماشای این سریال براتون یکی از بهترین تجربه ها میشه، همراه باشید.

بهترین سریال غیر انگلیسی زبان شبکه ی نتفلیکس

اولین دلیل برای تماشای این سریال اینه که تونسته عنوان بهترین سریال غیر انگلیسی زبان شبکه ی نتفلیکس رو به خودش اختصاص بده و خب می دونیم که نتفلیکس و سریال هاش چقدر قوی عمل می کنن و به دست آوردن این عنوان برای یک سریال اصلا کار راحتی نیست! پس مطمئنا این سریال حرف های زیادی برای گفتن داره.
هرچند که دیدن این سریال با زبون اصلی کار رو سخت می کنه، اما پیشنهادم اینه که به هیج وجه سمت دوبله ی انگلیسیش نرید، چون نیمی از حس و حال فیلم رو از دست میدین.

شخصیت اصلی کیه؟ موضوع  چیه؟

شاید دومین دلیل برای دیدن این سریال این باشه که در این سریال فقط یک نقش اصلی نداریم. همه ی شخصیت ها اونقدر خوب و قوی کار شدن که میشه تک به تک روشون فکر کرد و ماجراهاشون رو دنبال کرد. حتی تمرکز سریال فقط روی دزدها نیست، بلکه به عنوان بیننده هم وارد تیم دزدها میشیم و گاهی هم، هم تیمی پلیس ها میشیم و ماجراهاشون رو دنبال می کنیم.

دلیل برای تماشای سریال la casa de papel

حتی نمی تونیم برای تعریف موضوع سریال از کلمه ی سرقت استفاده کنیم، چون این سرقت در دل اتفاقات بزرگ تری رقم می خوره و این حجم از تنوع و باز بودن دست نویسنده، سریال رو به شدت دیدنی کرده جوری که پس از پایان قسمت اول به خودتون میگید چطور این همه اتفاق در یک قسمت افتاد و سریال از حالا به بعد قراره چی نشونمون بده.

اینجا همه چی تکمیله

سومین دلیل برای تماشای این سریال قوی بودن همه ی پارامترهاشه. نه تنها قصه ی گیرا و جذابی داره، بلکه کارگردانی خوب و بازی فوق العاده ی بازیگرانش شما رو طوری مجذوب خودش می کنه، که مطمئنا ظرف سه یا چهار روز به خودتون میاید و میبینید فصل اول سریال رو به پایان رسوندید.
این سریال صرفا یک سریال در ژانر هیجان و سرقت نیست و پر از گروگان گیری و پیام های سیاسی و بازی های روان شناختانه و مقابلات شخصیه.

سریال خانه ی کاغذی، سریالیه که نمی تونید موقع دیدنش آرامش رو تجربه کنید. هر چند که گاهی و در بعضی از اپیزودهاش کاراکترهاش کمی غیر عاقلانه رفتار می کنن. اما به جرات میشه گفت سریالیه که تبدیل به یکی از بهترین تجربه هاتون میشه و دیدنش رو به همه پیشنهاد میدین و اونقدر هیجان انگیزه که باعث میشه گاهی صدای ضربان قلبتون رو هم بشنوید.

در ادامه بخوانید: