رمان بصری ژانر جالبی در بازی است. این در واقع یک بازی است ، اما رمان های بصری مانند بازی های معمولی انجام نمی شوند. مکانیک بازی به موارد ضروری ساده می شود و روایت بازی صندلی جلو را برای کل بازی می گیرد (پیشتاز است) . بعضی از آنها مکانیک دارند ، اما تقریباً فقط برای پیشبرد بازی وجود دارند. این یک ژانر ، یک ژانر آرامش بخش است و برای افرادی که می خواهند ریلکس کنند و داستانی را در حال گشودن داشته باشند ، عالی است.


بازی های مورد انتظار ماه مه 2020 ! فرار از بی حوصلگی!

تاثیرگذار ترین رابطه های فیلم های هالیوودی که در خاطره ها خواهند ماند! 

بررسی Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge ؛شکستی دیگر در فرنچایز مورتال کامبت ! 


رمان بصری یک اختراع ژاپنی است ، بنابراین بیشتر رمان های تصویری اندرویدی ژاپنی است. با این وجود ، شما انتخاب های بسیار خوبی دارید. در اینجا بهترین رمان های تصویری برای اندروید ارائه شده است. ما همچنین می خواهیم یک افتخار به گرگ تنهایی جو دوور بپردازیم که اگر آخرین به روزرسانی آن سه سال پیش نبود ، این لیست را کاملاً تهیه می کرد.

 Ace attorney

قیمت:19.99 دلار

Capcom چهار درگاه Ace Attorney در Android دارد و همه آنها بسیار خوب هستند. Ace Attorney یک سریال درام و رمز و راز در مورد ققنوس رایت ، وکیلی است که مشکلات پرونده ها را حل می کند. همچنین اشیاء پنهان و عناصر ماجراجویی نقطه و کلیک نیز وجود دارد. در اصل ، شما ماجرای یک پرونده را شروع می کنید ، شواهد را جمع می کنید ، با افراد مصاحبه می کنید و مخالفان خود را در دادگاه سر می کنید. قدم زدن بسیار خوب است و مکانیک های بازی برای اطمینان از این که هیچ چیزی را فراموش نخواهید کرد وجود دارد. هر بازی با قیمت 19.99 دلار بسیار گران است ، اما شما بازی کامل را بدون خرید یا تبلیغات اضافی در برنامه دریافت می کنید. ما صفحه توسعه دهنده Capcom را در دکمه پیوند داده ایم تا بتوانید در هر چهار بازی فهرست کنید.

لینک دانلود

Florence

قیمت:2.99 دلار

فلورانس رمان تصویری لذتبخش در مورد فلورانس است. فلورانس وقتی با یک کریش ملاقات می کند، او شما را در کارهای روزمره خود گیر می کند. شما هنگام تجربه شکوفه و بالغ شدن ، از طریق بازی، ماجرا ها را دنبال می کنید. بازی دارای پازل سبک و مکانیک نقطه و کلیک است اما در غیر این صورت بازی کردن بسیار آسان است. این بازی در روزهای ابتدایی خود کمی کمک کرده است زیرا از طراح اصلی Monument Valley است (یک بازی عالی دیگر برای لیستی مانند این). این یکی با قیمت 2.99 دلار و بدون خرید یا تبلیغات درون برنامه ای اجرا می شود.

لینک دانلود

Gris

قیمت:4.99 دلار

Gris یک بازی پازل با عناصر رمان تصویری بیش از حد کافی است. شما به عنوان گریس بازی می کنید ، دختری که در دنیای خودش گم شده است. شما به او کمک می کنید تا در آن جهان حرکت کند ، با احساسات او در تماس باشد و به سمت واقعیت حرکت کند. این بازی هیچ مرگ یا خطری ندارد بنابراین می توانید با سرعت خود بازی کنید. برخی از مکانیک های پازل سبک وجود دارد که بازیکن را درگیر بازی می کند. سبک هنری خوب است و متن بسیار شگفت آور وجود دارد زیرا داستان بیشتر از طریق عناصر بصری روایت می شود. این برنامه با قیمت 4.99 دلار و بدون خرید و تبلیغات در برنامه اجرا می شود.

لینک دانلود

If my heart had wings

قیمت: رایگان (خرید درون برنامه ای)

If My Heart Had Wings یک تجربه رمان تصویری نسبتاً استاندارد است. این بازی دارای بسیاری از ویژگی های خوب نیز هست ، از جمله پشتیبانی کامل آفلاین ، داستانهای زیادی برای بازی و سایر موارد. همچنین یک ویژگی کامنت وجود دارد که به شما امکان می دهد نظرات خود را در صحنه ها برای دیگران بخوانید که بعداً بخوانند. بازی بسیار شبیه نسخه PC است. می توانید نیمه اول را به صورت رایگان بازی کنید و مابقی آن را بعدا پرداخت می کنید. همچنین یک قوس مرکزی وجود دارد که دارای داستان های جانبی در مورد هر شخصیت است.

لینک دانلود

(Life is strange (two games

قیمت: رایگان (خرید درون برنامه ای)

Life is Strange یک بازی سبک رمان بصری از Square Enix است. شما به عنوان مکس کالولفیلد ، دبیرستانی با توانایی بازیابی در وقت های کوتاه در پشت سر هم بازی می کنید. بازیکنان تصمیماتی می گیرند ، بهتر به آنها فکر می کنند و برای دوباره تنظیم قسمت های خاص بازی ، زمان را دوباره تنظیم می کنند. شما از این توانایی برای کشف چیزهای مختلف در بازی استفاده می کنید. همچنین یک prequel برای بازی وجود دارد ، Life is Strange: Before the Storm.  هر دو بازی برای بارگیری و بازی رایگان هستند و پس از آن مجبورید هزینه بقیه فصل های بازی را بپردازید. اینها در کنسول های بازی کمی بهتر بودند ، اما آنها به خوبی برای موبایل طراحی و برنامه نویسی شدند.

لینک دانلود

Mysterious Forum and 7 Rumors

قیمت: رایگان / 2.99 دلار

این بازی رمان تصویری نسبتاً معمولی دیگری است. این یکی تقریباً در حدود دو ساعت کوتاه است و یک تجربه وحشتناک است. بازیکنان تصمیم می گیرند تا در قسمت هایی از بازی تأثیر بگذارند و چندین هدف مختلف برای دستیابی به آنها وجود دارد. این اتفاق در یک تالار گفتگو توسط برخی از بچه های دبیرستانی محلی برگزار می شود. برخی از داستان های ارسال شده در آنجا وجود دارد که به واقعیت تبدیل می شوند و به نوعی خوب نیستند. این بازی نسبتا کوتاه است اما با قیمت 2.99 دلار ارزان است. این یکی یک قاتل زمان بسیار عالی است و ماجرا پرزدار اما سرگرم کننده است.

لینک دانلود

(OPUS (three games

قیمت: رایگان

این بازی یک سری کوچک از بازی های اکتشافی است. بازیکنان وقتی که طرح اصلی روایت بازی را طی می کنند ، فضا را کشف می کنند. سری دوم این بازی، بازیکن را به زمینی می برد که به یک دیستوپی باز می گردد تا به جادوگر راه خود را نشان دهد. این دو بازی به لحاظ موضوعی پیوند ندارند ، بنابراین می توانید به هر ترتیب آنها را بازی کنید و هر داستان کاملاً بی نظیر است. OPUS: روزی که ما زمین پیدا کردیم اولین عنوان در این سریال است که پس از آن OPUS: Rocket of Whispers نام دارد. همچنین یک بازی سوم نیز وجود دارد ، بازی بسیار کوتاه (و کاملاً رایگان) از Rocket of Whispers: Prologue که وقایع قبل از بازی دوم را می گوید. اینها نمایش های بسیار قوی در فضای رمان بصری است و به طرز خارق العاده ای به عناصر دنیای آزاد ، ماسه بازی ، اکتشاف و ماجراجویی می افزاید.

لینک دانلود

Oxenfree

قیمت: 4.99 دلار

Oxenfree یک بازی هیجان انگیز ترسناک با عناصر ماجراجویی ، پازل و اکتشاف است. این زمان شروع می شود که یک دسته از بچه های دبیرستانی ناخواسته یک شکاف ارواح را باز می کنند و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. این بازی از فیلم های ترسناک نوجوان سال 1980 بسیاری از نشانه های آن را می گیرد. این نویسندگی ، رک و پوست کنده ، برجسته است و عناصر بازی به خوبی با موضوع بازی مطابقت دارند. این از لحاظ فنی پورت بازی PC است و هر دو نسخه دارای رتبه بالایی از طرف بازیکنان هستند. این نسخه برای مدتی به روزرسانی را مشاهده نکرده است ، بنابراین حتماً آن را در داخل زمان بازپرداخت آزمایش کنید تا مطمئن شوید پول خود را هدر نمی دهید.

لینک دانلود

(Telltale Games titles (eight games

قیمت: رایگان

Telltale Games قهرمان بلامنازع ژانر رمان بصری برای چندین سال در Google Play بود. استودیو از بین رفت اما همه بازی های آن هنوز در Google Play در دسترس هستند. رمان های بصری معمولاً در همان جهانی اتفاق می افتند که از قبل دارای خواص محبوب هستند و چهار بازی The Walking Dead ، دو بازی بتمن و موارد دیگر وجود دارد. قبلاً عنوان Minecraft و یک عنوان Borderlands وجود داشت اما هر دوی آنها از فروشگاه Play رفته اند. در هر صورت ، هر بازی تقریباً شبیه بقیه است. شما با تصمیم گیری و استفاده از مکانیک های ماجراجویی نقطه ای و کلیک در داستان بازی می کنید. این بازی ها برای شروع با فصل های اختیاری که به عنوان خریدهای داخل برنامه موجود است ، رایگان است. بازی های Walking Dead را می توانید در اینجا پیدا کنید و بازی های Batman در دکمه زیر موجود است.

لینک دانلود

To the moon

قیمت: 4.99 دلار

To the Moon یک بازی لمسی با برخی از ماجراهای سبک و مکانیک RPG است. این در مورد دو پزشک است که خاطرات مورد نظر خود را به افراد می دهند ، اما تنها زمانی که بیمار در بستر مرگ است ، می توانند عمل جراحی را انجام دهند. بیمار آنها می خواهد برای درخواست نهایی خود به ماه برود و پزشکان شیرجه بزنند تا دریابند که چرا او آن را می خواهد. این یکی از بهترین بازی های اندرویدی سال 2017 بود و تا به امروز یکی از بهترین رمان های بصری است. این برنامه با قیمت 4.99 دلار و بدون خرید و تبلیغات در برنامه اجرا می شود.

لینک دانلود