اگر شما نیز از وجود موش و یا حشرات موذی در خانه خود خسته شده اید ، نگران نباشید ما در این مطلب به شما می گوییم که چگونه موش ها و حشرات موذی را از خانه دور کنیم ؟ در این روش ها بدون استفاده از مواد شیمیایی به راحتی می توانید از شر موش ها و حشرات موذی رها شوید.

یکی از مهمان های نا خواسته خانم های خانه دار ،موش ها و حشرات موذی است.گاهی کشتن این حیوانات باعث ضرر رساندن به سلامت خودمان نیز می گردد.اگر می خواهید بدون استفاده از مواد شیمیایی از شر موش و حشرات خلاص شوید و آنها را به کشتن ندهید، می توانید از روش های جالب طبیعی که ما به شما ارائه می دهیم استفاده کنید.

چگونه موش ها و حشرات موذی را از خانه دور کنیم ؟

1-استفاده از صابون

اگر مکان هایی که موش ها و حشرات موذی از آن جا ها عبور می کنند را صابون سفید بزنید ،آن ها هیچ وقت دیگر باز نخواهند گشت.بوی تند صابون سفید ،باعث دور شدن موش ها و حشرات موذی می گردد.

2-آب دارای سرکه

شما می توانید محل های عبور موش و یا حشرات موذی را با آب دارای سرکه تمیز کنید.تمیز کردن سطح مورد نظر با سرکه باعث می شود که دیگر موش ها و موجودات زنده از آن محل عبور نکنند.

چگونه موش ها و حشرات موذی را از خانه دور کنیم

3-فلفل سیاه

یکی دیگر از ورش های از بین برنده حشرات موذس استفاده از فلفل سیاه است.شما می توانید با ریختن فلفل سیاه در چاه های منزل از ورود حشرات موذی به منزل جلوگیری کنید.

4-استفاده از روغن فلفل

شما می توانید روغن فلفل را از عطاری های معتبر تهیه کنید.بوی شدید روغن فلفل به خصوص باعث دفع موش ها و حشرات موذی می گردد.

چگونه موش ها و حشرات موذی را از خانه دور کنیم

در ادامه بخوانید :

استفاده از گیاهان در دکوراسیون منزل !

تغییراتی در دکوراسیون منزل که باعث کاهش استرس می شود !

۱۳ ظروف آشپزخانه که نباید در ماشین ظرفشویی شسته شود !