کم کم داریم به زمان اکران تنت، جدیدترین فیلم کریستوفر نولان نزدیک میشیم و حالا دومین تریلر فیلم Tenet هم منتشر شده تا ما رو با حال و هوای این فیلم بیشتر آشنا کنه. توی این تریلر با صحنه های اکشنی زیادی هم روبرو میشیم که طبق سنت قبلی فیلم های نولان، کمترین جلوه های ویژه در اون ها استفاده شده!

جدیدترین فیلم کریستوفر نولان، یعنی تنت قراره فیلمی با تم جاسوسی و اکشن باشه که همزمان عناصر سفر در زمان و موضوعات علمی هم در اون نقش زیادی دارن. نکته مهم درباره این فیلم بودجه 225 میلیون دلاری این فیلمه که که بعد از «شوالیه تاریکی برمیخیزد» اون رو در جایگاه دوم پرهزینه ترین فیلم های کریستوفر نولان قرار میده، یا شاید بهتر باشه بگیم پر هزینه ترین فیلم غیراقتباسی کریستوفر نولان!

دومین تریلر فیلم Tenet


بیشتر بخوانید: فیلم Tenet اثر جدید کریستوفر نولان افتتاحیه‌ای کم‌فروغ خواهد داشت !


موضوعی که در حال حاضر بحث پیرامونش داغ هم هست اینه که باتوجه به اینکه داریم به زمان اکران این فیلم نزدیک میشیم و البته اینکه ویروس کرونا هم هنوز یکی از مشکلات اساسی در سرتاسر دنیاست، آیا بازهم فیلم نولان در سینماها اکران خواهد شد یا نه! خود نولان بر روی این مسئله که فیلمش قطعا در سینماها اکران میشه تاکید داره. باید منتظر موند و دید در آخر سرنوشت این فیلم چه خواهد شد.

تا اون موقع میتونید دومین تریلر فیلم Tenet رو در ادامه تماشا کنید:


بیشتر بخوانید: کریستوفر نولان دلیل پوشاندن صورت تام هاردی در فیلم هایش را می گوید !


تنت قراره در تاریخ 17 ژوئیه ۲۰۲۰  یا همون ۲۷ تیر امسال کار خودش رو در سینماها شروع کنه. بازیگرانی مثل رابرت پتینسون (بتمن جدید سینما)، مایکل کین (یار همیشگی فیلم های نولان) و جان دیوید واشنگتن (پسر دنزل واشنگتون) در Tenet جدیدترین فیلم کریستوفر نولان حضور خواهند داشت.


شما هم اگر درباره دومین تریلر فیلم Tenet یا موضوعات مرتبط با اون نظری داشتید خوشحال میشیم توی کامنت ها نظرتون رو ببینیم