اگر از دکوراسیون خانه ی خود خسته شده اید و اشیا و وسایل خانه خود را قدیمی می دانید با ما همراه باشید تا با نکاتی درباره  دکوراسیون داخلی در سال 2017 آشنا شوید.

فصل بهار بهترین فصل برای تمیز کردن خانه و تغییر دکوراسیون آن است .در طرح های دکوراسیون داخلی در سال 2017 شما می توانید با تغییر اشیا و وسایل بزرگ منزلتان و یا تغییر اشیا کوچک ،خانه  خود را به راحتی دیزاین کنید. دکوراسیون نیز مانند مد و استایل با آمدن سال جدید تغییر می کند و به روز می شود.

1-ترکیبات فلزات

نکاتی که در فشن و لباس مطرح می شوند نیز در مد دکوراسیون جدید تاثیر گذار است.امسال در دکوراسیون سال 2017 ترکیب فلزات با یکدیگر بسیار مطرح است .ترکیب فلزات طلائی ،نقره ای ،بژ همه با هم در دکوراسیون سال 2017 مورد استفاده قرار می گیرند.

2-استفاده از مبلمان مودار

مبلمان مودار امسال بیش تر از همیشه مورد توجه قرار گرفته اند و بسیار محبوب هستند .پس الان بهترین زمان برای استفاده از مبلمان مودار است.

3-استفاده از رنگ آجری

امسال استفاده از رنگ های آجری در مبلمان ،ظروف، و اکسسوری بسیار در دنیای دکوراسیون مطرح هستند.شما نیز می توانید با الهام از این رنگ دکوراسیون خانه خود را شیک و به روز کنید.

4-استفاده از نقش های موجود در کویر

در دکوراسیون 2017 استفاده از کاکتوس و نقوش موجود در طبیعت بسیار محبوب هستند.شما نیز  می توانید با الهام از رنگ و نقوش موجود در کویر دکوراسیون خانه  خود را تغییر داده و توجه همه را جلب کنید.

5-استفاده از کاغذ دیواری طرح دار

در دکوراسیون 2017 استفاده از کاغذ دیواری طرح دار ،براق ،شاد بسیار مطرح است .شما نیز می توانید دیوار های منزل خود را با استفاده از این کاغذها زیبا کنید و شادی را به خانه بیاورید.

6-استفاده از طبیعت

شما می توانید از مبلمان با چوب طبیعی ،گیاهان و هر چیزی که در طبیعت وجود دارد خانه خود را دیزاین کنید .برای به دست آوردن این سبک که روستیک نامیده می شود از طبیعت الهام بگیرید.

7-الهام ار آثار هنری

2017 سال هنر است .استفاده از اکسسوری دست ساز و وسایل هنری در دکوراسیون 2017 بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

8-استفاده از رنگ های روشن

آیا دوست دارید رنگ خانه خود را تغییر دهید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های روشن است که هم باعث روشن شدن منزل و شیک بودن آن است .

9-استفاده از مبلمان آیینه ای

شما می توانید با استفاده از مبلمان آیینه ای هم به روز باشید و هم خانه ای شیک و زیبا داشته باشید .پس دست به کار شوید و مبلمان خود را تغییر دهید.

در ادامه بخوانید : پیشنهادهایی برای دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولدتان !!!