متولدین هر ماه چه رنگ هایی را دوست دارند؟چگونه باید منزل خود را بچینند ؟تمام سوالات خود را در این مطلب پیدا کنید !!

1-متولدین فروردین

دکوراسیون منزل قرمز جزو لاینفک متولدین فروردین است ! آن ها به پارچه های با کیفیت و خاص علاقه دارند .شما می توانید رنگ قرمز را در هر نقطه از منزل خود استفاده کنید .علاوه بر آن در دکوراسیون نشیمن خود از طرح های مینیمال استفاده کنید و فضای خانه را شلوغ نکنید .برای دکوراسیون اتاق خواب خود می توانید از رنگ های نارنجی نیز استفاده کنید.

2-متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت  به دکوراسیون های شیک و با کیفیت علاقه دارند .شما می توانید از رنگ های خاکستری و قهوه ای طبیعی استفاده کنید .در سالن نشیمن از گلدان استفاده کنید.در اتاق خواب می توانید از ترکیب رنگ های ملایم همراه با طرح های گلدار استفاده کنید.

دکوراسیون منزل

3-متولدین خرداد

متولدین خرداد راحتی و نشاط  را دوست دارند .آن ها به رنگ های شاد و زنده علاقه دارند .طرح های مدرن جزو جدایی نا پذیر آن هاست .اگر  از مبلمان با رنگ شاد استفاده می کنید سعی کنید فرش خود را ساده انتخاب کنید .در اتاق خواب از مبلمان و اکسسوری زیاد استفاده نکنید.

دکوراسیون منزل

4-متولدین تیر

متولدین تیر به دکوراسیون ساده و شیک علاقه دارند. رنگ های آبی آسمانی ،آبی فیروزه ای ، یاسی رنگ آنهاست. آنها به شلوغی و سردرگمی علاقه ندارند.در اتاق خواب روتختی سفید همراه با بالش هایی با رنگ های پاستل ،استفاده از شمع و گل و هم چنین عکس های شخصی شما را خوشحال می کند.

دکوراسیون منزل

5-متولدین مرداد

متولدین مرداد به چرم،رنگ های طلائی و اشیای لوکس و شاهانه علاقه دارند .آنها ترجیح می دهند از اشیا و وسایل تک در خانه خود استفاده کنند.آنها علاقه شدیدی به وسایل آنتیک، مبلمان لوکس و اکسسوری گران قیمت دارند.

دکوراسیون منزل

6-متولدین شهریور

متولدین شهریور به جزئیات توجه می کنند و در دکوراسیون منزل کمال گرا هستند. سفید، بژ، خاکستری، آبی روشن  رنگ مورد علاقه آنهاست و ترجیح می دهند خانه خود را با این رنگ ها تزئین کنند.آنها عاشق سادگی  در دکوراسیون و سبک مینیمالیست هستند.شما می توانید سنگ طبیعی و شمع استفاده کنید، شما لازم نیست برای پر کردن خانه خود از لوازم جانبی که  به آنها علا قه ندارید استفاده کنید.استفاده از گل و شمع در اتاق خواب شما را خوشحال می کند.اما مهمترین چیز برای شما بهداشت و نظم است.

دکوراسیون منزل

7-متولدین مهر

طرح و الگوهای متفاوت ،ترکیب رنگ ها و انتخاب مبلمان شیک از خصوصیات متولدین مهر است .شما دارای یک دکوراسیون فوق العاده هستید به شما تبریک می گوییم !! رنگ پریده تن سبز، آبی و زرد دقیقا رنگ شماست . می توانید از اکسسوری با رنگ مسی در سالن نشیمن استفاده کنید.هم چنین در اتاق خواب از رنگ هایی با تناژ پاستل استفاده کنید.

دکوراسیون منزل

8-متولدین آبان

متولدین آبان در دکوراسیون منزل نیز مانند بیشتر چیزها پر مدعا هستند .رنگ های تیره، پارچه مخملی زیبا، چراغ کم نور  مخصوص شماست .آنها به مرموز بودن علاقه دارند و ترجیح می دهند در دکوراسیون منزل خود نیز از این ویژگی غافل نشوند.شما می توانید مقدار زیادی از پارچه های مجلل را در نشیمن آنها ببینید.چراغ هایی با نور کم برای آنها لذت بخش است.رنگ مورد علاقه آنها برای اتاق خواب قرمز است البته، به شرطی که پارچه های مخمل یا ساتن باشند.به شما پیشنهاد می کنیم از پارچه هایی با رنگ تیره در اتاق خواب استفاده کنید.

دکوراسیون منزل

9-متولدین آذر

متولدین آذر به لوازم خانگی مفید و ضروری علاقه دارند . آنها  آرامش و انرژیک بودن را دوست دارند.بنفش، فیروزه ای و رنگ آبی  با تن سرد رنگ مورد علاقه آنهاست .هم چنین به تابلو هایی با تصویر منظره علاقه دارند .میز ناهار خوری بزرگ، استفاده از بالش در سالن برای آنها ایده آل است .هم چنین باید اتاق خواب آنها ساده باشد.

دکوراسیون منزل

10-متولدین دی

آنها دوست دارند همان طور که در لباس پوشیدن راحت هستند دکوراسیون منزل آنها نیز راحت باشد.بالشتک بزرگ و پهن ؛ تن های خاکستری، سیاه و سفید، قهوه ای یا سبز در  سالن  نشیمن آنها را خوشحال خواهد ساخت.هارمونی و زیبایی شناسی برای شما بسیار مهم است.استفاده از اکسسوری های از  فرهنگ های مختلف شما را خوشحال می کند.به عنوان مثال شما می توانید از کتابخانه پر از کتاب ،مبلمان سفارشی ….. استفاده کنید.استفاده از رنگ های تیره در اتاق خواب می تواند باعث آرامش شما شود.

دکوراسیون منزل

11-متولدین بهمن

متولدین بهمن  علاقه زیادی به تجدید  لوازم منزل خود دارند .آنها طرفدار راحتی در منزل هستند و ترجیح می دهند در هر گوشه از منزل چیزی متعلق به آنها وجود داشته باشد.آنها ترجیح می دهند از یک رنگ در دکوراسیون منزل استفاده کنند اما با تناژهای متفاوت .به نور خورشید علاقه دارند و ترجیح می دهند نور در طول روز در خانه باشد.استفاده از گیاهان آپارتمانی شما را خوشحال می کند.

دکوراسیون منزل

12-متولدین اسفند

آنها به دکوراسیون خیره کننده و سبک رمانتیک علاقه دارند. استفاده از  آبی، بنفش، سبز در  دکوراسیون  منزل آنها  ضروری است.اتاق خواب باید نرم و راحت باشد، این برای آنها بسیار مهم است.شما می توانید اتاق خواب خود را با تمام رنگ هایی که دوست دارید تزئین کنید.

دکوراسیون منزل

 

در ادامه بخوانید : بازگشت دوباره پارچه های گلدار به دنیای مد و فشن ! بهار و تابستان ۲۰۱۷