البته این گروه سرانجام موفق شد آهنگ She’s Gone Away را در سریال اجرا کند.

ترنت رزنر اعلام کرد دیوید لینچ آهنگ ناین اینچ نیلز را برای توئین پیکس رد کرد ، زیرا این آهنگ به اندازه کافی برای موسیقی متن این سریال “زشت” نبوده است.

البته رزنر و ناین اینچ نیلز سرانجام موفق شدند آهنگ She’s Gone Away را از EP سال 2016 خود Not The Actual Events در سریال اجرا کنند. اما رزنر در مصاحبه جدیدش با hicago’s 101WKQX توضیح داد این آهنگ انتخاب اصلی آنها برای سریال نبوده است.

رزنر می گوید : ” ما در ابتدا یک آهنگ کاملا متفاوت نوشتیم اما لینچ گفت چطور است یک آهنگ کمتر توئین پیکسی بنویسید! یک آهنگ خشن و کاملا زشت!” آتیکوس راس می افزاید: ” لینچ آهنگی می خواست که به گفته خودش با شنیدنش موی تنم تا انتها سیخ شود”

رزنر در ادامه می گوید “با اینکه آهنگ ما در ابتدا مورد موافقت لینچ قرار نگرفت ولی حضور در فصل سوم این سریال یک افتخار بزرگ بود”

” دیوید لینچ برای من همیشه همانند یک قهرمان بوده ، من وقتی متوجه شدم او قصد دارد فصل سوم سریال را بسازد بسیار خوشحال و و هیجان زده شدم، من بسیار هیجان زده بودم که فصل سوم چگونه خواهد بود بعد فیلمبرداری ای که از ما شد من هم مثل همه هیچ خبری از داستان نداشتم تا اینکه یک روز لینچ به من زنگ زد و گفت اگر می خواهی به خانه من بیا تا با هم به تصاویر گرفته شده نگاه کنیم”

[aparat id=”BsC4q”]

 

در ادامه بخوانید : دومین آهنگ از EP جدید ناین اینچ نیلز به همراه موزیک ویدیو منتشر شد!