رابطه با عشق سابق ! هنگامیکه یک رابطه عاطفی به پایان می رسد ،شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پارتنر سابقتان از شما می خواهد با او همچنان رابطه داشته باشید و به اصطلاح “دوست معمولی ” باشید ! هر چقدر که بخواهید مانند یک انسان بالغ رفتار کنید و روشن فکر باشید ، از نظر منطقی می دانید که چنین رابطه ای صحیح نیست.پس اگر عشق سابقتان بخواهد با شما رابطه داشته باشد ،  چه کاری باید انجام دهید ؟

رابطه با عشق سابق

مهم نیست که رابطه چقدر بد است ، از هر دو نفر یکی بیش از دیگری صدمه می بیند.مهم نیست که چه عواطف پیچیده ای به آن مربوط می شود ، اما همیشه یکی از طرفین می خواهد در رابطه باقی بماند حتی به عنوان دوست معمولی ! اگرچه دو فرد می توانند به عنوان دو دوست کنار هم باقی بمانند ، اما  بسیاری اوقات بهترین گزینه این است که از هم فاصله بگیرند.به این ترتیب ، هیچ کس به سمت توهمات اشتباه حرکت نمی کند.


شایذ برایتان جذاب باشد :


پس چرا  عشق سابق شما می خواهد دوستتان باقی بماند ؟

هنگامی که جدایی رخ می دهد ، دو چیز می تواند اتفاق بیفتد.بعضی اوقات با پارتنر سابق خود می جنگید و نمی توانید یکدیگر را درک کنید.از طرف دیگر ، قبل از اینکه کسی صدمه ببیند ، گاهی اوقات این شانس را پیدا می کنید که یک رابطه سالم را دوباره شروع کنید. مورد دوم احتمالاً وقتی اتفاق می افتذ که سال های زیادی را با همدیگر بوده اید.

وقتی پیوند عاطفی و جنسی برقرار باشد ، در بسیاری از موارد یک دوستی معمولی قطعا رخ نخواهد داد.تقریبا همیشه کسی است که بخواهد دوباره شما را بدست آورد.در حقیقت ، این نوع شرایط می تواند کاملاً چالش برانگیز باشد.به طور کلی وضعیت ناامنی و حسادت اتفاق می افتد.دلیل این امر این است که طرف دیگر رابطه نمی خواهد دوباره به رابطه قبلی باز گردد یا اینکه دیگر پارتنر سابقش را دوست ندارد.

بعضی اوقات هیچ نیت بدی وجود ندارد.شاید یکی از این دو نفر بخواهد مسائل را برطرف کند زیرا فکر می کند که  آنها یکدیگر را به عنوان یک زوج درک نمی کرده اند.با این حال ، این تقریباً همیشه بهانه ای است برای نگه داشتن پارتنر سابقتان .!بعضی اوقات این ناشی از خودخواهی است ، و گاهی اوقات با اصرار برای برقراری رابطه از نو .

آیا ایده خوبی است که با عشق سابق خود دوست باشید؟

پاسخ  این سوال به شرایط بستگی دارد.اگر شما احساسی متفاوت نسبت به پارتنر خود دارید پس باید رابطه را تمام کرده و به زندگی خود ادامه دهید.به این ترتیب ، شما در یک دوستی معمولی باعث ایجاد احساسات کاذب نخواهید شد.اگر هنوز احساساتی دارید و می خواهید رابطه را در دوباره شروع کنید ، این موضوع را روشن کنید.

این نکات را فراموش نکنید !

هیچ قانونی برای برقرای رابطه با عشق سابقتان وجود ندارد حتی اگر او مدام اصرار کند.اگر نمی خواهید هیچ رابطه ای با طرف مقابلتان داشته باشید آن را به وضوح بیان کنید.بعضی اوقات بهتر است بپذیرید که رابطه تمام شده است ، حتی اگر به شما آسیب برساند.گاهی اوقات ، بودن با  عشق سابق شما دردناکتر از فاصله گرفتن است.کمی فکر کنید ، اولویت های خود را تعیین کنید و به خودتان فرصت دهید تا با افراد جدید دیدار کنید.هر جدایی دارای زمانی تلخ برای طرفین است.اگر بعد از رابطه ای که به پایان رسیده است ، عشف سابق خود را ببینید ، هر دو به رنج کشیدن ادامه خواهید داد.