در این مطلب قصد داریم 7 رازی که معلم کودکتان درباره ی او می داند اما شما از آنها بی خبر هستید را برایتان شرح دهیم. تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی کودک تان از شما دور است، به چه چیزی فکر می کند؟ چه می گوید و چه می کند؟ 

بچه های شما می خواهند درباره مسائل خانوادگی صحبت کنند که ممکن است آنها را درک نکرده باشند!

رازی که معلم کودکتان درباره ی او می داند

آیا تصور می کنید اتفاقاتی که در خانه رخ می دهند، در خانه باقی می مانند؟ معلمان و مشاوران مدرسه درباره ی مشکلات مالی، دعواها و مشکلات سوء مصرف شما خواهند شنید. رئیس یک مدرسه می گوید: ما بیش از حد درباره ی همه ی والدین می دانیم. بچه ها همیشه رازهای شما را فاش می کنند مثل مسائل مالی، مذهبی و سیاسی و حتی مسائل بسیار خصوصی.

بچه های تان زمانی که با شما نیستند، به خودشان می آیند!

یک مشاور مدرسه می گوید: والدین باید بدانند که کودکان شان کمتر از چیزی که فکر می کنند خجالتی هستند و حتی بیشتر از چیزی که فکر می کنند لایق و شایسته هستند.


همچنین بخوانید نشانه های اضطراب مدرسه رفتن در فرزندتان را جدی بگیرید! 


بله، کودک تان به شما دروغ می گوید!

لطفا نگویید که کودک شما اصلا دروغ نمی گوید. همه ی کودکان اشتباه می کنند و دانش آموزان خوب اغلب آنهایی هستند که هنگام اشتباه گرفتن یا نمره ی بد گرفتن می ترسند که به پدرو مادرشان بگویند. شما باید به دنبال دلیل دروغ گفتن فرزندتان باشید.

کودک تان آرزو می کند که شما همه چیز را ندانید و یا در همه چیز مهارت نداشته باشید!

یک مربی مدرسه می گوید: فرزندتان دوست ندارد که شما در ورزشی که او انجام می دهد مهارت داشته باشید. کودکان اغلب دوست دارند کارهایی را انجام بدهند که والدین شان نمی توانند، و یا سعی می کنند چیزهایی را بدانند که والدین شان نمیدانند.

البته اگر شما دانا و بامهارت هستید، بهتر فرزندتان را به چالش خواهید کشید و او معیارهای بهتری برای خود انتخاب خواهد کرد.

کودکان به هر دلیلی از درس خواندن سرباز می زنند!

رازی که معلم کودکتان درباره ی او می داند

کودک تان آنطور که ادعا می کند تمام زمانی که داشته را صرف درس خواندن نکرده است. یک معلم می گوید: با جرات می توانم بگویم بچه ها تنها آن یک ساعتی که من با آنها کار می کنم درس می خوانند و در بقیه ی زمان ها از درس خواندن سرباز می زنند.


همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آهنگسازی برای کودکان به انتخاب مجله وارونه


کودک شما ممکن است در بعضی مهارت های اساسی زندگی ضعیف باشد!

یک معلم می گوید: بچه ها معمولا عادت دارند که بعد از مدرسه به حیاط یا بیرون می روند و با هم بازی می کنند و یا مشکلات شان را حل می کنند. امروزه با وجود وسایل دیجیتال مختلفی که در اختیار کودکان وجود دارد، آنها ممکن است در مهارت های ارتباطی  دچار مشکلات جدی شوند. آنها نمی دانند که چگونه احساسات صدمه دیده شان را حل و فصل کنند و راهی به جز گفتن به معلم نمی یایند تا او مشکلشان را حل کند.

کودک تان ممکن است به راحتی دچار حواسپرتی و پریشانی شود!

رازی که معلم کودکتان درباره ی او می داند

یک مربی مدرسه می گوید: این روزا جمع کردن حواس بچه ها بسیار سخت است. بچه ها اکثرا قبل از تمرین با موبایل هایشان پیامک بازی می کنند و در نتیجه در طی تمرین نیز حواسشان پرت پیامک هایشان است. معمولا مجبور می شوم بچه ها بخاطر همراه داشتن موبایل در تمرین اخراج کنم.

در ادامه بخوانید: چگونه استعدادهای کودکمان را شناسایی کنیم ؟