با رازهای پشت پرده سریال friends با ما همراه باشید. سریال فرندز 20 سال پیش تموم شد، اما هنوز هم خیلی طرفدار داره و خیلی ها هم مثل من چندبار این سریال رو دیدن! از دونستن رازهای پشت پرده سریال friends حتما متعب می شید، پس با ما همراه باشید.

1. همه از مت لبلانک خوششون نمیومد!

حتما می تونید حدس بزنید که چرا ازش خوششون نمیومد، خب چون مت قبل از ملحق شدن به تیم سریال یه مدل بوده و مدل ها خیلی مغرور به نظر می رسن، مخصوصا در برخورد اول. البته اینکه قرار بود مت توی فیلم نقش یه پسر جذاب و دخترباز رو بازی کنه تو این مساله بی تاثیر نبود. اما تو مدت کوتاهی همه باهاش دوست شدن و اولین کسی هم که باهاش صمیمی شد میتو بود.


همچنین بخوانید:

پروژه جدید بازیگران سریال friends ، آنطور که انتظارش را دارید نیست !!!!

بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends که باید ببینید


2. اسم سریال قرار نبود فرندز باشه!

قبل از اینکه اسم فرندز یا همون دوستان برای این سریال نهایی بشه، اسم های دیگه ای هم پیشنهاد شده بودن، مثل دوستانی مثل ما، یک نفر از 6 نفر، کافه اینسومنیا، دو طول اتاق نشیمن. نظر شما چیه؟ به نظرتون این اسم ها بهتر بودن یا فرندز؟

3. جینفر انیستون بدون دوستاش عروسی گرفت!

 رازهای پشت پرده سریال فرندز

خب خیلی عجیبه که جنیفر پسرهارو برای عروسیش دعوت نکرد و میتو پری هم در این باره گفته که از اینکه دعوت نشده غالفگیر شده، هرچند براش آرزوی خوشبختی کرده. لیزا و کورتنی توی عروسی جنیفر با جاستین تروکس توی سال 2015 حضور داشتن، اما نبود پسرها واقعا عجیب بود.

در ادامه بخوانید »

بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی 

بهترین سریال های کمدی قرن 21 ؛ از American Dad تا Brooklyn 99 (بخش دوم) 

4. مت دوست نداشت مشهور بشه، برعکس جویی!

مت لبلانک بعد از اینکه به شدت مشهور شد و زندگیش رفت زیر ذره بین افسردگی شدید گرفت و در این باره گفته: یادمه که برای سالها من به سختی خونه رو ترک می کردم، دلم می خواست هیچ برنامه ای نداشته باشم، هیچ جایی نباشم. همه به مدیر برنامه هاشون زنگ می زنن و میگن: چه خبر؟ اما من به مدیربرنامه هام زنگ زدم و گفتم لطفا شماره تلفن منو فراموش کن!


5. میتو پری درگیر اعتیاد بود!

 رازهای پشت پرده سریال فرندز

افسردگی ناشی از شهرت به شکل اعتیاد به سراغ میتو اومد. همونجور که حتما همتون متوجه شدید میتو در فاصله فصل سوم تا ششم سریال قرص های روانگردان و مشروب مصرف می کرد و بهشون اعتیاد پیدا کرده بود. میتو گفته که هیچوقت مست سر صحنه نمی رفته، اما دوستاش متوجه عصبی شدنش می شدن و بهش کمک کردن که اعتیادش رو ترک کنه. کاهش وزنش توی بعضی از قسمت های سریال وحشتناک بود!

6. همسایه های دیوید ازش متنفر بودن!

“راس آدم خوبی نیست” بله این اسم یکی از قسمت های سریال هستش، البته یکی از همسایه های دیوید اینو روی دیوار خونه اش نوشته چون دیوید خیلی عصبانیش کرده بوده!

در سال 2010 دیوید یه ویلای قدیمی می خره و به حای تعمیرات تصمیم می گیره که بکوبه و از نوبسازه و سروصدای زیادی تو محله به پا کرده بوده و همسایه ها از ش متنفر شده بودن.


7. لیزا گیتار زدن و دوست نداشت!

 رازهای پشت پرده سریال فرندز

چی؟ فیبی دوست نداشت گیتار بزنه؟ مگه میشه؟ بله میشه! برعکس فیبی که تعصب زیادی روی گیتار داشت، لیزا اصلا علاقه ای بهش نداشت چون یادگرفتن گیتار براش خیلی سخت بود و بارها به عوامل فیلم پیشنهاد سازهای دیگه ای رو داد، اما قبول نکردن!


8. متیو به کورتنی خیلی کمک کرد!

کورتنی گفته که شخصیت مانیکا توی فیلم اصلا شبیه شخصیت خودش نبوده و میتو خیلی بهش کمک کرده که بتونه این نقش و خوب بازی کنه. میتو بارها و بارها بهش کمک کرده که چه رفتار و ژستی جلوی دوربین داشته باشه. 


9. جنیفر دیگه نمی خواست فرندز و ادامه بده!

 رازهای پشت پرده سریال فرندز

بعد از مشکلاتی که با شهرت داشتن جنیفر بخاطر مشغله های زیادی که براش پیش اومده بود، به تهیه کنندگان سریال گفت که می خواد تو اوج شهرت و محبوبیت با فرندز خداحافظی کنه و نمی تونه دیگه ادامه بده و تنها به شرط ادامه داد که فصل آخر کوتاه تر بشه که شد. 

در ادامه بخوانید:

بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends که باید ببینید!