کمپانی می گوید تغییرات جدید، پروسه رزرو های مسافرتی را از طریق تلفن همراه آسان تر می کند

گوگل روز سه شنبه اعلام کرد با اعمال تغییرات جدید در نحوه جستجو، حالا شما می توانید هتل و پروازها را از طریق نتایج جستجو رزرو کنید. گوگل می گوید هدف از این تغییرات دسترسی هرچه آسان تر و برنامه ریزی مسافرت توسط گوشی های هوشمند است. 

در ادامه بخوانید » امکان خرید محصولات از طریق دستیار صوتی گوگل و نتایج جستجو ممکن شد

این شرکت می گوید رزرو هتل و پروازها در حال حاضر از طریق نتایج جستجوی گوگل انجام شود. کاربران می توانند از طریق نتایج جستجو برای هتل هایی که شامل عکس هستند، عکس ها را بدون نیاز به ترک لیست ببینند. فیلد تاریخ و قیمت نیز به صفحه نتایج اضافه شده و همچنین کاربران می توانند مراحل رزرو را به راحتی از طریق گوگل انجام دهند.

همه این شرایط برای رزرو بلیط هواپیما نیز صدق می کنند و شما می توانید برای جدا نگه داشتن نتایج جستجو از یک تب مجزا استفاده کنید.کاربران همچنین می توانند با جستجو مقصد پرواز بهترین گزینه برای رزرو بلیط و هتل را ببینند.البته، شرکت های تایید شده توسط گوگل ممکن است در طول مسیر، خدمات اضافی دیگری را نیز ارائه دهند.

این تغییرات در پی تغییر نحوه ارتباط مردم با گوشی های همراه بوده امروزه مردم بیشتر و بیشتر در حال برنامه ریزی و رزرو سفر بر روی گوشی های هوشمند هستند، نه صرف وقت در پای کامپیوتر در خانه. برخی از مردم نیز علاقه دارند تا تغییرات را در آخرین لحظه انجام دهند و از پنجره های متعدد و برنامه ها مختلف برای رزرو بلیط یا هتل استفاده نکنند.

 

در ادامه بخوانید :