خب خب اینجور که بوش میاد به نظر میرسه UFC 249 در آستانه کنسل شدن قرار داره! دیشب از منابع رسمی  مطلع شدیم رز نامایوناس در UFC 249 مبارزه نخواهد کرد! 

همین دو روز پیش بود که یو اف سی تمامی مبارزات کارت UFC 249 رو اعلام کرد و طبق برنامه ریزی قرار بود رز نامایوناس برای بار دوم در مقابل جسیکا آندراژ قرار بگیره! این بازی قرار بود باز کو مین ایونت باشه ! و قبل بازی تونی فرگوسن و جاستین گیجی برگزار بشه! 

رز نامابوناس به سادگی اعلام کرده تو این شرایط هیچ دلیلی برای مبارزه نمی بینه !

اما خب عجیبه !!! چراکه از همون اول میتونست عدم شرکت خودش رو اعلام کنه اما این اتفاق نیوفتاد تا دیشب و بعد از معرفی مبارزات کارت یو اف سی 249 ! 

رز سال قبل در UFC 237 مقابل جسیکا آندراژ قرار گرفت و در راند دوم با هد اسلم بازی رو در حالی واگذار کرد که آندراژ رو له کرده بود!!!

با اعلام این خبر آندراژ باید منتظر بمونه تا ببینه آیا یو اف سی میتونه براش یه حریف لحظه آخری جور کنه یا نه ! چون آندراژ چند وقت پیش به همراه تیمش از برزیل به آمریکا اومده بودن تا احیانا گرفتار قرنطینه و بسته شدن مرزها نشه! 

تیاگو آکومورا منیجر آندراژ در بیانه ای اعلام کرده ما به برزیل برنمیگردیم برامون فرقی نمیکنه حریف کی باشه و از چه دسته وزنی باشه ما برای مبارزه آماده ایم!

با شرایط بوجود اومده به نظر میرسه برگزاری UFC 249 یک قدم دیگه نزدیک میشه به کنسل شدن! دینا وایت اسرار داره تحت هر شرایطی این کارت برگزار بشه! و صحبت هایی از برگزاری این مبارزات در جزیره ای خصوصی هم مطرح کرده بود اما هنوز هیچ خبر رسمی اعلام نشده ! تنها 9 روز دیگه به تاریخ برگزاری باقی مونده و با توجه به شواهد به نظر میاد یو اف سی تو وضعیت بدی گیر انداخته خودش رو!!!!

 

نظر شما راجع به عدم حضور رز نامایوناس در UFC 249 و اسرار یو اف سی برای  برگزاری مبارزات در این شرایط بحرانی چیه؟