مرجان قرمز رنگ سال 2019

 رنگ سال 2019 ! شرکت پانتون هر ساله یکی از رنگ ها را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند همان طور که می دانید رنگ سال 2018 رنگ بنفش بود و اما رنگ انتخابی شرکت پانتون برای سال 2019 رنگ مرجان قرمز (مرجان زنده ) است.

رنگ سال 2019

این رنگ شاد اما در عین حال ملایم رنگ انتخابی برای سال 2019 است.شرکت پانتون که حدود 20 سال است فعالیت دارد هر ساله در ماه دسامبر رنگ انتخابی سال را اعلام می کند و این رنگ تاثیر بسیاری در دنیای مد ،طراحی جواهرات و حتی دکوراسیون منزل دارد.اگرچه رنگ انتخابی سال رنگی الهام گرفته در طبیعت است اما ما قبلنا نیز این رنگ را در دنیای مجازی مشاهده کرده بودیم.

رنگ مرجان قرمز -مرجان زنده  (Living Coral (Pantone 16-1546 نشانه ای از  بازتاب تاثیر رسانه های اجتماعی در زندگی ما و همچنین شاخصی برای اینکه دنیای دیجیتال و رسانه های اجتماعی در نظم جهانی جدید موثر هستند را بازگو می کند.

رنگ سال 2019

رنگ مرجان قرمز که رنگ خوش بینانه ای است را می توانید در دنیای مد ،دکوراسیون و طراحی بسیار مشاهده کنید.

مد و فشن

رنگ مرجان قرمز -مرجان زنده رنگی دوست داشتنی و شاد است که می توان آن را به راجتی به عنوان رنگ تابستان در نظر گرفت.همان طوز که برندهای مشهوری مانند Prada و Zac Posen وDion Lee و Jeremy Scott نیز در فشن شوهای خود از این رنگ و تن های متفاوت آن استفاده کرده اند.

رنگ سال 2019

در ادامه بخوانید :

رنگ لباس ها – لباس ها در مورد شخصیت شما چه می گویند

استفاده از رنگ طوسی برای استایل زمستانی

شلوارهای رنگی خود را با چه کفش هایی ست کنیم ؟

ست کردن رنگ سبز تیره با چه رنگ و استایل هایی ممکن است ؟