رنگ موهای منتخب تابستان 2017

طلائی پلاتینی، زرد کاراملی، سفید یخی، رنگ موهای منتخب تابستان 2017 هستند ….. علاوه بر سخت بودن نگهداری و مراقبت از این رنگ موها، انتخاب در تصمیم اینکه از چه تن رنگ های طلائی استفاده کنیم نیز بسیار دشوار می باشد.بیشترین رنگی که در تابستان 2017  در دنیای مد و فشن مطرح هستند رنگ طلائی است.

در ادامه بخوانید » 10 رنگ منتخب بهار و تابستان 2017 از دیدگاه طراحان مطرح جهان

اگر فکر می کنید نگهداری از رنگ موهای طلائی است سخت در اشتباه هستید ! امسال نیز مانند تابستان همه سال ها رنگ طلائی و تناژ های این رنگ بسیار مد هستند و جایگاه ویژه ای در دنیای مد و فشن دارد.با این رنگ ها آشنا شوید :

1- طلائی پلاتینی

این رنگ همواره در هر سال و هر فصل بسیار مد است .این رنگ از سال های قبل در هالیوود تا به حال بسیار مورد توجه بازیگران و هنرمندان بوده است.این رنگ مو در تابستان زیر نور خورشید می درخشد و جلوه خاصی دارد.

2- طلائی کاراملی

این رنگ دقیقا به رنگ مایع کارامل است.و یکی از رنگ های بسیار مناسب برای تابستان است.مخصوصا برای کسانی که پوست برنزه دارند.پس اگر رنگ پوست شما برنزه است این رنگ مو ایده آل شماست.

3- سفید یخی

اگر از تن رنگ های گرم طلائی خسته شده اید پیشنهاد ما به شما تغییر دادن رنگ موهایتان به تن های سرد طلائی است.البته استفاده از این رنگ مو به جسارت نیاز دارد ولی این رنگ مو نیز مانند رنگ زرد کاراملی برای کسانی که پوست برنزه و تیره دارند مناسب است.

4- طلائی توت فرنگی

این رنگ مو در بین تن های گرم رنگ طلائی بسیار مد هستند و امسال جایگاه ویژه ای در بین مد و فشن دارند. علاوه بر آن نیز استفاده از تن های ملایم رنگ قرمز نیز می تواند گزینه مناسبی برای تابستان باشد.

 

5- زرد زنجبیلی

برای رسیدن به این رنگ مو کافی است مقداری رنگ با تن قرمزی را با رنگ طلائی مخلوط کنید تا به رنگ زرد زنجبیلی برسید.و در روزهای گرم تابستان بدرخشید.

6-طلائی رزی

امسال رنگ های صورتی بسیار مطرح هستند.اگر می خواهید تغییر کنید و در عین حال شیک و به روز باشید این رنگ شماست.در اصطلاح به این رنگ ها ،فانتزی می گویند.

رنگ موهای منتخب تابستان 2017

 

7- بلوند زیتونی

این رنگ از ترکیب دو رنگ بلوند و قهوه ای به دست می آید.اما رنگ قهوه ای در آن بیشتر دیده می شود.این رنگ مو به همه رنگ پوست می آید .

رنگ موهای منتخب تابستان 2017

 

در ادامه بخوانید : ۵ اشتباه که باعث آسیب دیدن و تخریب موهایتان می شود !