درمان سریع دندان درد! دندان درد واقعا می تواند آزاردهنده و دردناک باشد.علاوه بر آن درد دندان عقل که در سنین 18-25 رخ می دهد ،واقعا غیر قابل تحمل است.ما در این مطلب روش هایی موثر برای رهایی از درد دندان  در سه سوت را برای شما جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم

همچنین بخوانید » با دلایل فشار دادن دندان ها یا دندان قروچه آشنا شوید 

آب نمک داغ

نمک ،یک ضدعفونی کننده طبیعی است.نمک را در آب ولرم مخلوط کنید و دهان خود را با آن بشویید.این راه حلی موثر برای کاهش درد دندان است.پزشکان معمولا این روش را به عنوان اولین گام در درمان در نظر می گیرند.آب نمک را باید 4تا 5 بار در روز استفاده کرد.

درمان سریع دندان درد

دهانشویه زردچوبه

زردچوبه با خواص آنتی بیوتیکی آن شناخته می شود.به همین دلیل نیز برای درمان  سریع دندان درد  توصیه می شود.مقداری زردچوبه به آب اضافه کنید و دهان خود را با آن بشویید.زردچوبه با خاصیت آنتی باکتریال خود درد را متوقف خواهد کرد.

روش هایی موثر برای رهایی از درد دندان

نعنا

نعنابه طور کلی برای درمان گلو درد توصیه می شود.اما برای درمان دندان درد نیز بسیار موثر است.شما می توانید چند عدد برگ نعنا را بر روی دندان خود قرار دهید.بو نعنا همچنین باعث آرامش شما می گردد.

پیاز

این روش  ممکن است برای کسانی که پیاز را دوست ندارند، کمی عجیب و غریب باشد امادر واقع یک روش بسیار مفید برای دندان درد شماست.یک پیاز به اندازه دهانتان انتخاب کنید و آن را ببرید.قسمت بریده شده را بر روی دندانی که درد می کند ، قرار دهید.پیاز باعث از بین رفتن باکتری های دهان می شود و درد را کاهش می دهد.

خیار سرد

هنگامی که دندان درد دارید ،هر چیز خنکی باعث کاهش درد می گردد.اثر خنک کننده خیار سریعا درد را از بین می برد.خیار را می توانید به قطعات کوچک تقسیم کنید و بر روی دندانی که درد می کند قرار دهید.

قرار دادن یخ

همان طور که می دانیم یخ تاثیر بسزایی در درمان تورم دارد.می توانید کیسه یخ  را مستقیما بر روی دندانی که درد می کند قرار دهید.این روش برای از بین بردن التهاب و تورم مفید خواهد بود.

درمان سریع دندان درد

میخک

این روش چندان هم نا آشنا نیست.استفاده از میخک که همیشه بزرگان برای درمان دندان درد توصیه می کردند ، واقعا  مفید خواهد بود.میخک با خواص داروی بی هوشی می تواند در درمان درد دندان موثر باشد.همچنین می توانید از روغن میخک برای درمان درد دندان استفاده کنید.

درمان سریع دندان درد

در ادامه بخوانید :

مواد غذایی که باعث زرد شدن دندان ها می گردد

چه زمانی عمر دندان هایمان تمام می شود ؟

با این ۱۳ پیشنهاد می توانید در خانه به آسانی دندان های سفید تری داشته باشید!