سیمز 4 عنوانی است که تقریبا همه ما با آن آشنا هستیم. از زمان انتشار این بازی توسط EA Games حدود 5 سال می گذرد اما نسخه های جدیدی از این بازی هنوز در حال انتشار هستند یا به تازگی منتشر شده اند که بسیار نیز طرفدار دارند. با پخش شدن خبر در دسترس قرار گرفتن نسخه اورجینال بازی به صورت رایگان، دسته ای جدید از پلیرها برای لذت بردن از این بازی پدیدار شده اند. اگر شما اینجا هستید، به این معنا است که درباره کدهای تقلب این بازی، که زندگی را برای شما راحت تر می کند چیزهایی شنیده اید. درست است. کدهای تقلب این بازی به کمک شما آمده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با روش های تقلب بازی sims 4 آشنا شوید. البته پیشنهاد من به شما این است که لذت بازی بدون کد تقلب را از دست ندهید (از ما گفتن بود…).

چگونگی وارد کردن کد تقلب

پیش از وارد کردن کدهای تقلب باید پنل نه چندان مخفی مخصوص چیت ها را باز کنید. باز کردن پنل تقلب در پلتفرم های مختلف:

  • PC: کنترل و شیفت را نگه دارید و C را بفشارید.
  • Mac: فرمان (Command) و شیفت را نگه دارید سپس C را فشار دهید.
  • PS4: نگه داشتن هر 4 کلید R و L پشت دسته به طور همزمان.
  • Xbox One: نگه داشتن هر 4  کلید LT و RT به طور همزمان.

رایج‌ترین مشکلات PS4 و راه حل هایی برای آنها (قسمت اول)


فیلدی در گوشه سمت راست بالا ظاهر می شود که اکنون می توانید کدهای تقلب زیر را در آن تایپ کنید.

بازی sims 4

روش های تقلب بازی sims 4 : پول

برای دریافت هزار دلار عبارت rosebud یا kaching را تایپ کنید. برای دریافت 50 هزار دلار، motherlode را تایپ کنید. اگر به هر دلیلی می خواهید که سیمزتان مبلغ مشخصی داشته باشد، می بایست عبارت testingcheats true را تایپ و سپس Money X را تایپ کنید و به جای X مبلغ مورد نظر را وارد کنید. حتما می دانید که در این بازی نمی توانید محل ها یا خانه هایی که شما مالک شان نیستید را ارتقا دهید. اگر به دنبال ارتقا بخشیدن بخشی از محله تان هستید می توانید از یکی از روش های تقلب بازی sims 4 استفاده کنید. FreeRealEstate On را به این منظور در چیت باکس وارد کنید.

روش های تقلب بازی sims 4 : نیازها

یکی از مشکلات دیوانه کننده در بازی سیمز 4، نیاز سیمز شما به شادی است. برای اینکه بتوانید سیمز ناراحت خود را خوشحال کنید می توانید testingcheats true را تایپ کنید و سپس shift را نگه دارید و بر روی سیمز مورد نظر برای تغییر نیازها کلیک کنید و “Make Happy” را انتخاب کنید. همچنین می توانید نیازهای سیمز خود را با قفل کردن ثابت نگه دارید. “cheat need” را انتخاب کنید و سپس گزینه “disable need decay” را انتخاب کنید.

روش های تقلب بازی sims 4 : آیتم ها

برای باز کردن آیتم های ویژه مربوط به مقام های شغلی در حالت ساخت و ساز (building mode) می توانید به بخش ساخت و ساز بروید سپس فیلد تقلب را باز کنید و عبارت bb.ignoregameplayunlocksentitlement را بنویسید. چرا سخت کار کنید وقتی می توانید زیرکانه عمل کنید؟ برای باز کردن آیتم های مخفی عبارت bb.showhiddenobjects را تایپ کنید.


بهترین بازی‌های آیفون 2019 تا امروز


برای قرار دادن اشیاء در هر کجا که می خواهید، از جمله مکان هایی که بازی اجازه نمی دهد، bb.moveobjects on را تایپ کنید و سپس شی مورد نظر خود را انتخاب کنید. آیا از شستن ظرف های خود خسته شده اید؟ یا می خواهید سیمز وسواسی خود را با کثیف کردن وسایل شکنجه کنید؟ کنسول تقلب را باز کنید، testingcheats true را تایپ کنید و در حالی که دکمه شیفت را نگه داشته اید، روی یک شی کلیک کنید و “Make Dirty” یا “Make Clean” را انتخاب کنید.

sims 4

با روش های تقلب بازی sims 4 آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می شوم در بخش دیدگاه ها برای مان بنویسید.