روش های ساده برای از بین بردن بوی بد کفش ! بوی پا یک موقعیت ناخوشایند است که بر  روابط  اجتماعی فرد تاثیر منفی  می گذارد.اگر با وجود رعایت نکات بهداشتی برای تمیزی پاهایتان ،کفش های شما دارای بوی ناخوشایند است ،وقت آن رسیده که به روش های عملی اما ساده روی آورید.ما در این مقاله روش های ساده برای ازبین بردن بوی بد کفش را بیان خواهیم کرد با ما همراه باشید :

بو کفش

باکتری ها و بوی بد در پایه یکی از مهم ترین عوامل ایجاد کننده قارچ پا هستند.به این دلایل، لازم است توجه خاصی به تمیز کردن کفش ها داشته باشیم.حتی اگر می گویید کفش هایی با کیفیت بالا نیز دچار بو نا خوشایند می شوند ،ما چند روش عملی برای از بین بردن بو نامطبوع کفش ها بیان خواهیم کرد :

روش های ساده برای از بین بردن بوی بد کفش !

استفاده از خاک اره

خاک اره

خاک اره را دریک حوله کاغذی قرار دهید. و آن را به یک بسته کوچک تبدیل کنید.سپس آن را درون کفش خود قرار داده و اجازه دهید به مدت یک شب درون کفشتان باقی بماند.
روش های ساده برای از بین بردن بوی بد کفش

استفاده از چای کیسه ای

روش های ساده برای از بین بردن بوی بد کفش

چای به راحتی رطوبت را از هوا جذب می کند؛ بدین ترتیب به راحتی رطوبت موجود در کفش ها را می گیرد.کیسه چای های استفاده نشده را درون کفش خود قرار دهید.بعد از 12 ساعت متوجه خواهید شد که دیگر اثری از بو بد کفش ها باقی نمانده است.


همچنین بخوانید :


استفاده از قهوه

قهوه به راحتی و با موفقیت بوهای بسیار شدید را سرکوب می کند.درون کفش تان مقداری قهوه ترک پخش کنید و اجازه دهید به مدت یک شب باقی بماند.سپس قهوه را از کفش تان پاک کرده و آن را بپوشید.

استفاده از پوست نارنگی

هر شب مقداری پوست نارنگی درون کفش خود قرار داده و اجازه دهید تمام شب درون آن باقی بماند .بدین ترتیب به راحتی می توانید از شر بوی بد کفش تان رها شوید.

استفاده از مریم گلی 

گیاه مریم گلی خشک شده از بوی کفش شما جلوگیری می کند و مانع تشکیل قارچ ها بر روی پاهایتان می شود.از آنجا که گیاه مریم گلی دارای خواص ضد میکروبی است.اگر شما می توانید برگ های مریم گلی را در کفش خود به مدت 1 شب نگه دارید، می توانید شاهد مزایای فئق العاده آن باشید.