دو تا از بهترین سینتی سایزرهای جهان را بروی کامپیوتر خود داشته باشید!!!

سرویس ابری Roland Cloud که در سال 2016 راه اندازی شد، یک سرویس ابری است که در آن به ازای ماهی  20 دلار می توان عضو شد و از نرافزار ها و پلاگین های آهنگسازی رولند که بطور اختصاصی در این سرویس منتشر می شود بهره برد.

این سرویس در جدید ترین بروزرسانی خود به نسخه 4.0 آپدیت شده و همزمان با این بروزرسانی رولند نسخه نرم افزاری دو سینتی سایزر افسانه ای Jupiter-8 و Juno-106 که بوسیله هنرمندانی نظیر مایکل جکسون و دفت پانک استفاده شده بود را در این سرویس ابری منتشر کرده است.

به گفته رولند در این نرم افزار ها دقیقا از همان تکنولوژی مدار های آنالوگ سینتی سایزر های کلاسیک استفاده شده در نتیجه این سینت های شبیه سازی شده صدایی همانند نسخه آنالوگ خود تولید می کنند.

شما علاوه بر دسترسی به این دو سینت جدید می توانید به مجموعه از  سینت سایزر های کلاسیک رولند نظیر؛AIRA System-1, SH-101, System-100, Promars و SH-2 و … نیز دسترسی داشته باشید. همچنین یک پیانو به نام Tera در این مجوعه حضور دارد که صدای قابل قبولی تولید می کند.

این نرم افزارها برای دو پلتفرم مک و ویندوز منتشر شده است

سینتی سایزرهای  Jupiter-8 و Juno-106 هر یک قیمتی حدود 1500 دلار دارند و اگر برای شما تهیه این سینت های آنالوگ غیر ممکن است پرداخت ماهی 20 دلار و بهره بردن از نسخه نرم افزاری این سینت های کلاسیک می تواند راه کار جذابی برای دوستداران آهنگسازی و صدا سازی باشد، همچنین شما می توانید برای یک ماه بصورت رایگان از این سرویس استفاده کنید.

لطفا نظراتتون را با ما در میان بگذارید

در ادامه بخوانید » Ikutaro Kakehashi بنیانگذار کمپانی Roland در سن 87 سالگی درگذشت