شرکت Epic Games تصمیم گرفت باتوجه به جو ناآرام ایالات متحده و اعتراضات مردمی، رویداد جدید بازی Fortnite را با تاخیر همراه سازد. این رویداد قرار بود از 6 ژوئن تا 15 ژوئن برگزار شود اما حال به زمان دیگری موکول شده است.

نام این رویداد The Device است و به عنوان رویداد چپتر 2 از فصل 3 محسوب می شود. شرکت هایسونی و EA همچنین با توجه به اعتراضات، رویداد رونمایی عناوین خود را که به تعویق انداختند و قصد دارند در فرصت بهتری برگزار کنند.


آموزش بازی Fortnite ؛ راهنمایی برای تازه کارها!


اپیک در پست وبلاگ خود نوشت:

“حوادث اخیر یادآوری سنگینی برای بی عدالتی های مداوم در جامعه است ، از انکار حقوق اساسی بشر گرفته تا تأثیر نژادپرستی آشکار و ظریف در برابر رنگ پوست افراد. ما از درد و رنجی که دوستان ، خانواده ها ، اعضای تیم ، بازیکنان و جوامع ما تجربه می‌کنند ، کاملاً آگاه هستیم. ما به برابری و عدالت ، تنوع و شمول اعتقاد داریم و این اصول فراتر از سیاست است. تیم مشتاق است که Fortnite را به جلو سوق دهد ، اما ما باید فصل 3 را با زمان تعادل برقرار کنیم تا تیم بر روی خود ، خانواده ها و جوامع خود تمرکز کند. “

 

رویداد جدید بازی Fortnite

تاخیر برگزاری رویداد جدید بازی Fortnite به دلیل اعتراضات در امریکا

فورتنایت (Fortnite) ساخته شرکت اپیک گیمز (Epic Games) از آن دسته از عناوین بازی های ویدیویی محسوب می شود که در زمان انتشار خود، توانست به محبوبیت و بازیکنان میلیونی دست پیدا کند و به دلیل گسترش محتوای شبانه روزی این بازی، توسط اعضای کمپانی اپیک گیمز، محبوبیت و میزان پلیرهای آن نه تنها کاهش پیدا نکرد، بله روز به روز درحال افزایش است، به طور که رکوردهای جالبی را از لحاظ تعداد پلیر و مالی ثبت کرده است.


بهترین بازی های رایگان PS4 


اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین باشید، حتماً با بازی Fornite آشنا هستید. به‌جرئت می‌توان گفت که بازی فورتنایت یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی در صنعت گیم و در بخش آنلاین و چند نفرِه است. این بازی توسط استودیو Epic Games در سال 2017 برای پلتفرم‌های PC، PS4، XBox One منتشر شد. سبک بازی Fortnite، شوتر – بقاء است که اکثریت آن را با بتل‌رویال می‌شناسند.

 در بخش Battle royale بازی Fortnite، شما در یک نقشه بزرگ و پر از آیتم‌های مختلفی قرار می‌گیرید که تعدادی زیادی بازیکن در آن وجود دارد و برای پیروزی و اول شدن، باید با یکدیگر مبارزه کنند. در این مسیر، هر شخصی که بتواند بهترین استفاده از آیتم‌ها و امکانات بازی را داشته باشد، قطعا پیروز خواهد شد و به بهترین آمار دست پیدا خواهد کرد.


10 بازی برتر شوتر اول شخص که حتما باید قبل از مرگ تجربه کنید / به انتخاب وارونه


یکی از مهم‌ترین تفاوت بازی فورتنایت نسب به بازی PUBG یا سایر بازی‌های در این سبک، مجهز بودن بازی به یک سیستم ساخت و ساز پیشرفته می‌باشد که دارای تله‌ها و سازه‌های مختلف است برای دفاع و عقب ماندن دشمن کمک شایانی به بازیکن می‌کند. از حق نگذریم که کار کردن با این سیستم نیازمند شخصی حرفه‌ای و با سرعت عمل بالا می‌باشد و هر بازیکنی در شروع بازی نمی‌تواند به خوبی با آن کار کند.

انتظار داریم رویدادهای آینده فورتنایت با ویژگی‌های جالب توجهی همراه باشند.