معرفی بازی های ناب و جدیدی که برای سال 2020 عرضه خواهند شد!

شرکت مایکروسافت با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو رویدادهای بزرگ گیمی،(بخوانید » تاثیر ویروس کرونا بر دنیای گیم) تصمیم گرفت چند رویداد آنلاین را در نظر گیرد تا بتواند از طریق آنها به معرفی بازیهای جدید بپردازد. در رویداد Xbox Series X بازیهایی که برای کنسول نسل نهم Xbox Series X در نظر گرفته شده و از وضوح گرافیکی بالا و گیم پلی جذاب برخوردار هستند.

در روز 18 اردیبهشت یا 7 می یک رویداد آنلاین به نام ایکس باکس اینساید برگزار شد. رویدادی که در آن شاهد معرفی چندین بازی جدید و نمایش چند بازی اخیر بودیم. همچنین اطلاعات مختصری هم از ایکس باکس سری ایکس ارائه شد.

به هر حال در این مطلب قصد داریم هر بازی که در ایکس باکس اینساید به نمایش درآمده را برایتان شرح دهیم.

قبل تماشای تریلر ها بخوانید »

بهترین بازی‌های ایکس باکس وان در سال 2019 که باید امتحان کنید 

بازی Red Dead Redemption 2 در راه Xbox Game Pass ایکس باکس وان 

بنا به گزارشات نسل بعدی اکس باکس در سال 2020 عرضه می شود! 


1- Assassin’s Creed: Valhalla

اگرچه شرکت یوبیسافت پیشتر بازی Assassin’s Creed: Valhalla را معرفی کرد اما تریلر گیم پلی از این بازی جدید سری بازیهای اسیسنز به نمایش درنیامده بود.

در این بین طی رویداد ایکس باکس اینساید یوبیسافت و مایکروسافت نمایش گیم پلی از بازی Assassin’s Creed: Valhalla را ارائه دادند که خبر از یک عنوان انقلابی با گرافیکی خیره کننده می داد.

ناگفته نماند که Assassin’s Creed: Valhalla برای پی اس 5، ایکس باکس سری ایکس، پی سی، پی اس 4 و ایکس باکس وان در سال جاری منتشر خواهد شد.


2-Dirt 5

دیگر بازی معرفی شده، دارت 5 یا همان Dirt 5 شرکت کدمسترز بود. عنوانی ریسینگ رالی که از وضوح گرافیکی بالایی نسبت به نسل قبل برخوردار بود. این بازی قرار است برای ایکس باکس سری ایکس منتشر شود و گیمرها تجربه گیم پلی فوق العاده ای با آن خواهند داشت. این بازی برای پی اس 5، پی اس 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی سی در اواخر اکتبر سال 2020 منتشر خواهد شد و تجربه فوق العاده رالی را با وضوح گرافیکی بالا ارائه خواهد داد.


همچنین بخوانید »  بهترین بازی‌های ریسینگ در سال 2019


3-Scorn

بازی Scorn یک عنوان جدید بوده که در رویداد ایکس باکس اینساید معرفی شد. این عنوان در سبک شوتر اول شخص و ترسناک است و توسط استودیو Ebb Software تحت توسعه قرار دارد. در نمایش این رویداد بازی تنها یک تریلر سینمایی داشته و پیدا بود با یک گیم پلی جذاب رو به رو هستیم. عنوانی که تاریخ انتشار و پلتفرم مقصد نامشخصی دارد، اگرچه برای ایکس باکس سری ایکس و احتمالا پی اس 5 تایید شده است.


4-CHORUS

Chorus یک عنوان شوتر فضایی بوده که از گیم پلی سریعی برخوردار است. در این بازی بازیکنان نقش دو شخصیت نارا و فراسکن را برعهده خواهند داشت. آنچه از تریلر انتشاریافته بدست آمده، Chorus دارای گرافیک بالایی بوده و از گیم پلی پر انفجار و هیجان انگیزی برخوردار است. متاسفانه تا سال 2021 منتشر نخواهد شد و پلتفرم مقصد آن تنها به ایکس باکس سری ایکس اشاره شد. انتظار داریم در تریلرهای بعدی جزئیات کاملی ارائه شود.


5-Madden 21

بازی Madden 21 در ایکس باکس اینساید به نمایش درآمد. عنوان ورزش فوتبال آمریکایی که در کشور ایالات متحده از طرفداران بسیاری برخوردار است. این عنوان را می توان در صورت خرید برای ایکس باکس سری ایکس روی ایکس باکس وان نیز تجربه کرد. تاریخ انتشار آن پاییز 2020 بوده و برای کنسول های نسل هشتم و نهم در کنار پی سی منتشر خواهد شد.


6-Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

اگر علاقمند به بازی های سبک ترس هستید، بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 همان گزینه موردنظر است. نسخه جدید از سری بازیهای Vampire که باری دیگر شما را در نقش یک دراکولا قرار خواهد داد. ماهیت داستان بازی روشن است اما با گیم پلی ترسناک هم رو به رو هستید، البته نه چندان ترسناکی که فکرش را می کنید. تاریخ انتشار مشخص نیست و احتمالا برای کنسول های نسل هشتم و نهم در کنار پی سی منتشر خواهد شد.


7-Call of the Sea

Call of the Sea یک بازی فانتزی زیباست که داستان آن در یک جزیره سرسبز روایت می شود. شما به عنوان یک شخصیت زن باید به سفری ماجراجویی رفته و شوهر خود را بیابید. البته در این راه با چالش ها و ماجراهایی رو به رو خواهید شد که گذر از آنها نیاز به داشتن مهارت است. این بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس در تاریخ نامشخص منتشر می شود.


همچنین بخوانید » بازی Red Dead Redemption 2 در راه Xbox Game Pass ایکس باکس وان


8-The Ascent

The Ascent یک بازی نقش آفرینی در دنیای سایبرپانکی است. در این بازی شرکتی به نام The Ascentحکومتی بر دنیای بازی دارد. شما در نقش فردی که باید این شرکت را نابود سازید، ظاهر می شوید. هیچ اطلاعاتی درباره پلتفرم مقصد و تاریخ انتشار این عنوان ارائه نشده است.


9-The Medium

یکی از عناوین جالبی که در ایکس باکس اینساید شاهد بودیم، Medium نام داشت. بازی که تریلر روانی کننده و ترسناکی از آن منتشر شد. قطعا این بازی موردعلاقه دوست داران سبک ترس قرار می گیرد. جزئیات دقیقی از آن ارائه نشد و باید منتظر تریلرهای بیشتری از گیم پلی باقی ماند.


10-Scarlet Nexus

شرکت Bandai Namco به عنوان ناشر Tekken در رویداد ایکس باکس اینساید بازی نسل نهمی Scarlet Nexus را معرفی کرد. عنوانی که گفته شده هم برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر می شود. شما بخشی از گروه قهرمانان هستید که باید با دشمنان به مبارزه بپردازید.

البته در جریان بازی با موجودات عجیبی چون گیاهان و جانوران عجیب و غریب رو به رو می شوید.


همچنین بخوانید » ده تا از بهترین رمان های بصری برای اندروید! پیوند با انیمه!


11-Second Extinction

در بازی Second Extinction شما باید در دوره دایناسورها زمین را از آنها پس گیرید. بنابراین با یک پروژه ژوراسیک معمولی رو به رو نبوده و گیم پلی جذابی را در Second Extinction می توان تجربه کرد. اگر علاقمندان به عصر ژوراسیک هستید، قطعا این بازی به عنوان انقراض دوم تجربه خوبی رقم خواهد زد. تاریخ انتشار و پلتفرم مقصد بازیها مشخص نشده است.


12-Yakuza: Like a Dragon

آخرین بازی معرفی شده Yakuza: Like a Dragon از سری بازی های Yakuza است. این عنوان علاوه بر کنسول های نسل هشتم، برای کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و پی اس 5 منتشر خواهد شد. البته برای کسب جزئیات بیشتر آن بهتر است به مشاهده گیم پلی آن بپردازید.

همچنین بخوانید  »  بهترین بازی های سال 2020


خب نظر شما راجع به عناوین معرفی شده در رویداد Xbox Series X سال 2020 چیه ؟