اولین آهنگ منتشر شده این رکورد لیببل You’re In Love with Your Hair از هنرمند سوئدی Buster است !

Teenage Engineering / تین ایج انجینیرینگ کمپانی سوئدی تولید کننده سخت افزارهای موسیقی که برای ساخت محصولات نوآورنه و پیشرو شهرت دارد، با انتشار آهنگی خبر از تاسیس رکورد لیبل تین ایج انجینیرینگ داد ! این رکورد لیبل که Teenage Engineering Records نام دارد تنها دو قانون برای انتشار ترک های هنرمندان دارد !

  1. آهنگ ارسالی باید آهنگ خوبی باشد (این دیگه بسته به سلیقه تیم رکورد لیبل تین ایج انجینیرینگ داره)
  2. در ساخت آهنگ ارسالی باید حتما حداقل از یک سینتی سایزر Teenage Engineering استفاده شده باشد!

اولین آهنگ منتشر شده از رکورد لیبل Teenage Engineering آهنگ “You’re In Love with Your Hair” از هنرمند تازه کار سوئدی Emil Lennstrand (با نام هنری Buster) است. به نظر می رسد این آهنگ اولین آهنگ رسمی منتشر شده از Buster است و Teenage Engineering Records می گوید چندین ترک دیگر از او به زودی منتشر خواهد شد.

آهنگ You’re In Love with Your Hair از اسپاتیفای گوش کنید

سینتی سایزر ماژولار The 400 Teenage Engineering
سینتی سایزر ماژولار The 400

در موزیک ویدیو منتشر شده از آهنگ “You’re In Love with Your Hair” مشخص می شود در ساخت این آهنگ از سینتی سایز 400 از سری سینت های Pocket Operator و ماژولار Teenage Engineering استفاده شده است.

 کمپانی تین ایج انجینیرینگ سینتی سایز 400 را حدود 4 ماه پیش همراه با دو محصول دیگر از سری Pocket Operator منتشر کرد. این سینتی سایزر یک سینت آنالوگ ماژولار قابل اسمبل است که دارای ویژگی هایی نظیر سیکونسر 16 مرحله ای ،دو VCA ، دو انولوپ، یک LFO ، اسیلاتور نویز و ژنراتور تصادفی ، یک میکسر و اسپیکر است.

کمپانی Teenage Engineering به طراحی و ساخت سینتی سایزر های جیبی و نوآورانه شهرت دارد و در سال های اخیر با تولید محصولاتی نظیر سینتی سایزر ووکال PO-35 Speak  و سمپلر PO-33 KO! و سینت درام PO-32 Tonic و  درام ماشین PO-12 و OP-Z سینتی سایزر صوتی تصویری و… موفق شده محبوبیت بسیاری در بین آهنگسازان آماتور تا حرفه ای به دست بیاورد.