ریلیتی شو MILLION TAG

اخیرا شونن جامپ Shounen jump تریلری برای ریلیتی شو MILLION TAG منتشر کرده است. که از قرار معلوم، در آن خالقان مانگا برای دستیابی به شانس انتشار آثار خود با هم رقابت می کنند. با گزارش اخبار این رویداد، همراه مجله وارونه باشید.

Weekly Shonen Jump یکی از قدیمی ترین، و پرفروش ترین مجله های مانگا در ژاپن است. که توسط Shueisha منتشر می شود. این مجله، جایی بود که عناوینی مثل دراگون بال Z، ناروتو، مای هیرو آکادمیا، و جوجوتسو کایزن برای اولین بار خودشان را به دنیا معرفی کردند.

سال 2014، Shueisha از شونن جامپ + – وبسایت و نرم افزاری که در آن مانگاهای دیجیتالی به صورت آنلاین منتشر می شوند- رونمایی کرد. آثار شونن جامپ + ، مثل Spy X Family، نیز توانستند به اندازه آثار چاپی محبوب ظاهر شوند و توجهات را نسبت به خودشان جلب کنند.

حالا این مجله مشهور، رقابتی به نام MILLION TAG را ترتیب داده است؛ فرصتی طلایی برای مانگاکاهای تازه کار تا بتوانند جایگاه خودشان را در این صنعت پیدا کنند.


در صورت تمایل می توانید کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه را دنبال کنید.

MILLION TAG دقیقا چطور خواهد بود؟

6 مانگاکای تازه کار و مشتاق در MILLION TAG با هم رقابت خواهند کرد. خوشبختانه آنها دست تنها نیستند. و هرکدام از این 6 نفر، با ادیتورهای باتجربه شونن جامپ همکاری می کنند. به عبارت دیگر، امکانات ورد نیاز برای آنها فراهم شده؛ و این بستگی به عملکرد خودشان دارد که آیا اثرشان ارزش چاپ شدن دارد یا نه.

این رقابت، برای 4 بخش و چالش برنامه ریزی شده است. و داوران آن، گروهی از متخصصان، از جمله تاتسوکی فوجیموتو (خالق مانگای Chain saw man) خواهند بود. همچنین گروه کمدین YONSENTOSHIN و آیانه ساکورا (ویس اکترس گیم ها، که برای اجرای نقش آلیس در Persona 5 شناخته می شود) به عنوان میزبانان این رویداد انتخاب شده اند.

جوایز رقابت MILLION TAG به چه صورت هستند؟

برنده این مسابقه، 5 میلیون ین، برابر با 45000 دلار، دریافت خواهد کرد. و مانگایش اجازه انتشار و سریالی شدن در Shonen Jump + پیدا می کند. و در صورتی که اثر او بتواند به اندازه کافی به محبوبیت برسد، در شونن جامپ چاپ شده، و دارای اقتباس انیمه نیز می شود.

MILLION TAG در تاریخ 2 جولای در کانال یوتوب شونن جامپ منتشر خواهد شد.

در ادامه بخوانید:

آیا انیمه شبدر سیاه واقعا به پایان رسیده است؟

بازگشت مانگاکای توکیو غول با مانگای Choujin X

آیا جیبلی و پیکسار همکاری می کنند؟ تصویر تبلیغاتی جدیدی که نشان دهنده این احتمال است!