دقت کردن به زبان بدن طرف مقابل می تواند اطلاعاتی در مورد شخصیت وی به شما بدهد.با دقت به زبان بدن دیگر نیاز به پرسش هایی زیادی در مورد شخصیت طرف مقابل نیستید. اما زبان بدن در اولین ملاقات در مورد شما چه می گوید؟

1-بازی کردن با موها

اگر طرف مقابل به طور مداوم با موهای خود بازی می کند و سعی در مرتب کردن آن ها دارد بدان معناست که از شما خوشش آمده است و دلیل این کار این است که دوست دارد جذاب تر به نظر برسد.

زبان بدن در اولین ملاقات

2-برقراری ارتباط چشمی

ارتباط چشمی در جلسه اول بسیار مهم است. نگاه ملایم بدین معناست که طرف مقابل علاقه دارد با شما صحبت کند و اگر در جلسه اول طرف مقابل به سمت شما خم می شود بدان معناست که دوست دارد با شما نزدیک تر باشد. یعنی این شخص نه تنها به شما علاقه دارد، بلکه دوست دارد با  شخصیت شما آشنا شود.


همچنین بخوانید: 10 راز زبان بدن برای موفقیت که حتما باید آنها را رعایت کنید!


3-نزدیک کردن دست ها به یکدیگر

اگر در اولین جلسه ملاقات طرف مقابل دست های خود را به یکدیگر نزدیک می کند بدین معناست که از شما خوشش نیامده و یا از بودن با شما لذت نمی برد و همچنین اگر کیف خود را میان شما قرار دهد بدین معناست که شما جذابیتی برای او ندارید و قصد دارد از شما دوری کند.

زبان بدن در اولین ملاقات

4-نگاه کردن به تلفن

نگاه کردن به تلفن از سوی طرف مقابل بدین معناست که وی از بودن با شما لذت نمی برد و کلافه شده است.

همچنین بخوانید : 2کلمه که هر گز نباید در زندگی زناشویی خود از آن ها استفاد کنید !

زبان بدن در اولین ملاقات

5-رفتارهای شکاک

رفتارهای مخفیانه، نگاه کردن به ساعت، تماس هاس مکرر و بلند شدن از سر میز همه جزو رفتارهای مشکوک هستند و این بدان معنا است که فرد چیزی را از شما پنهان می کند. به عنوان مثال طرف مقابل شما متاهل است. به همین دلیل زبان بدن در اولین ملاقات بسیار اهمیت دارد.

6-صحبت از رابطه قبلی

صحبت کردن از رابطه قبلی در اولین ملاقات صحیح نیست. صحبت کردن چه خوب و چه بد در مورد شریک زندگی سابقتان بدان معناست که هنوز به او فکر می کنید و این بدان معناست که برای فراموش کردن رابطه قبلی قصد رابطه جدید را دارید.

زبان بدن در اولین ملاقات

7-غر زدن

همان طور که اشاره کردیم زبان بدن در اولین ملاقات بسیار مهم است. از این رو اگر طرف مقابل در اولین جلسه مدام از هر چیزی ایراد می گیرد و غر می زند بدان معناست که در آینده نیز بسیار از شما ایراد خواهد گرفت و سعی در تغییر شما خواهد داست.

8-اهمیت بیش از اندازه

اگر در جلسه اول طرف مقابلتان بیش از اندازه به شما اهمیت می دهد یعنی وی دارای شخصیت مضطربی است و دلیل آن می تواند عدم اعتماد به نفس باشد. این افراد در رابطه می توانند خسته کننده باشند.

زبان بدن در اولین ملاقات

9-اگر از شما جلوتر حرکت می کند.

نحوه ایستادن و راه رفتن در جلسه اول بسیار مهم است و باعث آشکار شدن شخصیت می گردد. اگر وی نزدیک شما راه برود بدان معناست که شما او را تحت تاثیر قرار داده اید. در غیر این صورت نشان می دهد زیاد به شما علاقه ندارد و همچنین انسان خود خواهی است.

زبان بدن در اولین ملاقات

در ادامه بخوانید :

دلایل عدم اعتماد طرفین به یکدیگر در زندگی مشترک 

۹ موضوع که حتما باید قبل از ازدواج در مورد آن ها با شریک زندگی خود صحبت کنید؟

با ۱۴ حقیقت در مورد زندگی انسان های مجرد و تنها آشنا شوید!!