Shingeki no Kiyojin: Season 4

تاریخ انتشار و جزئیات پخش انیمه پرطرفدار اتک آن تایتان مشخص شد. بلاخره وقت اون رسیده که طرفدارای این انیمه محبوب بعد از یه انتظار طولانی به چیزی که میخواستن برسن. سری انیمه حمله به تایتان که از سال 2013 از طریق درگاه های مختلفی منتشر میشه یکی از پربحث ترین و جنجالی ترین انیمه های دهه اخیر بوده. و حالا کم کم به پایان خودش نزدیک میشه. راستی یادتون باشه بررسی قسمت به قسمت پارت اول فصل چهارم اتک آن تایتان رو تماشا کنید.

فرقی نمیکنه که شما به تازگی تماشای این سری رو شروع کردید یا این که چندین بار اون رو دیدید. فرقی نمیکنه که از طرفدارن مانگای اتک آن تایتان هستید و از انتهای ماجرا خبر دارید یا انیمه اونلی هستین. یا اینکه فقط دوست دارید بدونید که ترند معروف اینستاگرام و توییتر یعنی Eren راجب چه چیزی یا چه کسیه. توی این مطلب به هرچیز جالب و مهمی راجب این انیمه وجود داشته پرداختیم و سعی کردیم به همه سوالات شما جواب بدیم. پس با مجله وارونه همراه باشید.

در صورت تمایل می تونید، کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید.

تاریخ انتشار پارت 2 فصل چهارم Attack On Titan

در حال حاضر تاریخ دقیقی درباره انتشار قسمت دوم فصل چهارم انیمه Attack On Titan در دسترس نیست. اما طبق اطلاعیه ای که گروه سازنده درباره این انیمه منتشر کرده. متوجه شدیم قسمت اول پارت دوم این سری زمستان سال جاری پخش میشه. که یعنی اوایل سال 2022!!!

طرفداران و مخاطبای همیشگی دنیای انیمه به خوبی میدونن که انیمه ها کوتاه به طور کلی به چهار دسته تقسیم میشن. و با تغییر فصل ها، انیمه های درحال پخش هم تغییر میکنن. به طور مثال انیمه های زمستانی با شروع ماه ژانویه، انیمه های بهاری با شروع ماه آوریل، انیمه های تابستانی در ماه جولای و انیمه های پاییزی در ماه اکتبر آغاز میشن. اما انیمه Attack On Titan به عنوان یه انیمه زمستانی کمی متفاوت تر عمل میکنه. مثلا سال پیش دیدیم که فصل چهارم انیمه از اواخر ماه شروع شد. به همین خاطر پیش بینی میشه که اتفاق مشابهی برای پارت دوم این فصل بیفته.

به طور فنی شروع فصل چهارم انیمه Attack On Titan به نوعی همزمان با پاییز سال 2020 اتفاق افتاد و یه انیمه پاییزی محسوب میشد. در حالی که به جای اکتبر، ماه دسامبر رو برای شروع پخش انتخاب کردن. به همین دلیل احتمالا تاریخ پخش قسمت اول حدودا بین هفته اول ماه ژانویه و هفته آخر ماه مارچ تعیین میشه. البته همونطور که بالاتر گفتیم هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده.

تریلر پارت دوم فصل 4 انیمه Attack On Titan

به تازگی خبرهایی راجب انتشار تیزر جدیدی از این انیمه به گوشمون رسیده. اما متاسفانه این اخبار فقط در حد شایعه هستن و تیزر جدیدی از پارت دوم در دسترس نیست! البته این طور هم نیست که بگیم پارت دوم هیچ تریلری نداشته و ما کاملا توی تاریکی منتظر پخش قسمت اول نشستیم!

همون طور که توی لحظات پایانی اپیزود آخر پارت اول به اسم “مجازات” دیدیم، کلیپ کوتاه و گنگی وجود داشت. که صرفا تیکه هایی از فصول قبلی بود و چیز زیادی از پارت دوم رو به ما نشون نداد. اما با این حال به ما یادآوری کرد که چه مسیر طولانی برای رسیدن به این نقطه از داستان طی شده. که خب به نوعی خاطره انگیز بود.

اینم نگاه کنید» توقف پخش فصل پنجم مای هیرو آکادمیا 

تعداد قسمت های پارت دوم

تعداد قسمت های پارت دوم به طور رسمی اعلام نشده. همون طور که سال گذشته هم تا انتشار قسمت اول، تعداد قسمت های موجود نامعلوم بود. اما خب میشه حدس هایی زد. کسایی که هم مانگای منبع اقتباس رو خوندن و هم انیمه رو تماشا کردن میدونن. که توی فصل های قبل و پارت یک، هر قسمت تقریبا 2 تا 3 چپتر مانگا رو پوشش داده. و میدونیم که آخرین قسمت منشر شده از فصل چهارم یعنی قسمت 75 تا چپتر 117 مانگا رو پوشش داد. و باتوجه به اینکه مانگا با چپتر 139 به آخر داستان رسید یعنی 22 چپتر از داستان باقی مونده. و خب با وجود همه اینها انتظار داریم این پارت حداقل 10 یا 11 قسمت داشته باشه!!

پوستر پارت دوم آخرین فصل Attack On Titan منتشر شد!

جدیدترین ویژوال تیزر منتشر شده از پارت دوم انیمه Attack On Titan