یک جراح مشهور به نام “دکتر جولیا د سیلوا” در گزارش صورت عالی، لیست زیباترین مردان جهان را ارائه کرده است. در صدر این لیست رابرت پتینسون قرار دارد. او در این گزارش از معیار علمی یونان باستان یعنی همان “معیار زیبایی فی” استفاده کرده است. 

معیار زیبایی فی بر اساس فاصله چی چشمها، ابروها، لبها، بینی، چانه و فک و به طور کلی فرم صورت زیبایی را بررسی می کند. جولیا د سیلوا یک لیست 10 نفری از زیباترین مردان جهان ارائه داده است که به شرح زیر است:

1. رابرت پتینسون

این بازیگر مشهور 33 ساله بریتانیایی که شهرت جهانی خود را مرهون سری فیلم های «گرگ و میش» است با 92.15 درصد زیبا ترین مرد جهان شناخته شده است. به این معنی که بی نقص ترین چهره را در بین مردان مشهور جهان دارد. او همچنین در زمینه ی مدلینگ و تهیه کنندگی فعالیت می کند.

2. هنری کویل

زیباترین مردان جهان

این بازیگر 36 ساله بریتانیایی شهرتش را از بازی در نقش سوپرمن در فیلم مرد پولادین به دست آورده است. و به تازگی در سریال ویچر هنرنمایی کرده است.



3. بردلی کوپر

این بازیگر آمریکایی 45 ساله برای فیلم های “دفترچه امیدبخش” و “اخاذی آمریکایی” و “تک تیرانداز آمریکایی” نامزد جایزه اسکار شده است. و مجله پیپل در سال 2011 نام او را در لیست جذاب ترین مردان جهان قرار داد.

4. برد پیت

زیباترین مردان جهان

این بازیگر سرشناس 56 ساله آمریکایی چندبار نامزد دریافت جایزه اسکار و حتی دریافت آن شده است. او با اینکه گفته بود در 50 سالگی بازیگری را کنار خواهد گذاشت، اما این کار را نکرد و همین اواخر در فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” هنرنمایی کرد و برایش جایزه گلدن گلوب هم دریافت کرد.

5. جورج کلونی

این بازیگر 58 ساله ی آمریکایی فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان نیز هست. برندهٔ جایزه اسکار برای فیلم سریانا است. او در سال 2018 در صدر پردرآمد ترین بازیگران قرار داشت.

6. هیو جکمن

این بازیگر استرالیایی 51 ساله، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه‌کننده نیز هست. جکمن برای بازیگری در نقش‌هایی متضادِ هم در ژانرهای گوناگون فیلم در سراسر جهان شناخته شده و گستردگی زمینهٔ کاری از شناسه‌های اوست.



7. دیوید بکام

زیباترین مردان جهان

این بازیکن فوتبال مشهور 44 ساله اهل انگلستان است. او در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد و همسرش ویکتوریا بکام هم در زمینه مد و فشن فعال است. 

8. ادریس البا

این بازیگر بریتانیایی 47 ساله در فیلم‌هایی همچون بازنده‌ها، سارقان، حاشیه اقیانوس آرام، عمل بد و فراتر از پیشتازان فضا بازی کرده‌است.

9. کانیه وست

زیباترین مردان جهان

این رپر مشهور 42 ساله آمریکایی همسر کیم کارداشیان مشهور است و این اواخر هم اخبار و حاشیه های زیادی را به پا کرده است. او یکی از پر فروش ترین ها و تحسین‌شده‌ترین خوانندگان رپ قرب بیست و یک است. او همچنین یک طراح لباس بسیار موفق است. 



10. رایان گاسلینگ

این هنرپیشه و موزیسین کانادایی 40 ساله تا به حال دوبار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب برای فیلم لالالند را دریافت کرده است.