شما زمان زیادی را  به کار می پردازید.و زیبا و مرتب دیده شدن در محیط کار اهمیت ویژه ای دارد.آیا شغل شما ارزش بهتر دیده شدن شما را ندارد ؟  احساس خوب، اعتماد به نفس و شاید بهره وری شما در محیط کار را افزایش خواهد داد.مهم نیست شغل شما چیست و شما حتما نباید هزینه های زیادی را صرف بهتر دیده شدن خود خرج کنید با انجام نکات ساده به راحتی می توانید در محیط کار فوق العاده دیده شوید :

زیبا و مرتب دیده شدن در محیط کار

نکاتی برای زیبا و مرتب دیده شدن شما در محیط کار !

1-مراقبت روتین پوست

نور محیط کار و استفاده از کامپیوتر می تواند باعث تغییر رنگ پوست و ایجاد حلقه های تیره دور چشم گردد.این موضوع تنها شامل شما نمی گردد بلکه شامل تمام کارمندان نیز است.اما شما با داشتن مراقبت روتین از پوست خود می توانید ،پوستی سالم و زیبا داشته باشید.صورت خود را صبح و شب تمیز کنید ،همچنین سعی کنید در هفته یک بار از ماسک های زیبایی پوست استفاده کنید.

2-وقت استراحت

این احتمال وجود دارد که شما به خاطر شغل خود زمان زیادی را در محیط بسته سپری کنید.برای مدت کوتاهی سعی کنید از محیط کار به بیرون بروید اما استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.اما منظور ما خارج شدن برای کشیدن سیگار نیست.پیاده روی به مدت کوتاه در اطراف محل کار می تواند زمان خوبی برای کاهش استرس و دور شدن از محیط کار باشد.

3-بلند شوید و حرکت کنید !

اگر شما زمان کافی برای وقت استراحت ندارید ،نگران نباشید بلند شوید و در محیط کار خود حر کت کنید و یا تمرینات مخصوص کارمندان در محیط کار را انجام دهید.(تمرینات ورزشی مخصوص کارمندان و پشت میز نشین ها) .

4-از کامپیوتر دور شوید.

بعد از هر یک ساعت نگاه کردن به صفحه مانیتور بلند شوید و از کامپیوتر دور شوید.این کار برای سلامت چشمان و پوست شما بسیار مهم است.

5-به سلامت دستان خود اهمیت دهید.

همیشه دستان خود را مرطوب نگه دارید.و بدین منظور بر روی میز کار خود یک کرم مرطوب کننده قرار دهید.سلامت دستان شما از اهمیت زیادی برخوردار است.

6-آب بنوشید.

سعی کنید در محیط کاری نوشیدن آب را فراموش نکنید.نوشیدن آب تاثیر ویژه ای در سلامت شما دارد و به زیبایی شما کمک شایانی می کند.شما می توانید با خواندن این مطلب (راههای افزایش نوشیدن آب در محیط های کاری !) باعث بهبود نوشیدن آب شوید.

7-ظاهری مرتب

منظور از ظاهر مرتب پوشیدن لباس های گران قیمت نیست.بلکه شما قبل از هر چیزی سعی کنید لباس مناسب اندام خود را انتخاب کنید.همچنین دقت کنید لباس های شما همیشه اتو داشته باشند وکفش هایتان تمیز باشند. با رعایت این نکات ساده به راحتی می توانید زیبا و مرتب دیده شدن در محیط کار را تجربه کنید.

در ادامه بخوانید :

۵ نکته برای شیک پوش بودن زنان شاغل در محیط های کاری !

آیا شرایط اجتماعی زنان می تواند بر تجربه یائسگی تاثیر بگذارد؟

آیا اشتغال زنان تاثیر مخربی بر روی رضایت زناشویی و بهزیستی فرزندانشان دارد؟

۹ لباسی که رئیس تان آرزو می کند از پوشیدن آنها در محل کار دست بردارید!