خلاقیت و زیبایی در آثار خارق العاده ی این هنرمند موج می زند!

Raku Inoue هنرمندی است که با استفاده از گیاهان، دانه ها، چوب، میوه ها و گلبرگ ها به ساختن حشرات و حیوانات زیبا پرداخته است و آثار خارق العاده ای خلق کرده است. کافی است روی اسم این هنرمند کلیک کنید تا در صفحه ی اینستاگرام او آثار هنری دیگرش را هم تماشا کنید و لذت ببرید.

او اخیرا یک سفر طولانی به چند مقصد در جنوب غربی آمریکا داشته است. و در این سفر این آثار قابل تحسین را خلق کرده است. در طول این سفر او یک عقرب بسیار زیبا با استفاده از دانه ها، چوب و همینطور فلفل های موجود در Antelope Canyon در آریزونا، ساخته است. همچنین در این سفر آثار دیگری مثل لاکپشت، مورچه ی قرمز و هزارپا و چندین اثر دیگر را خلق کرد.


همچنین تماشا کنید:

ساخت مجسمه های کاغذی سه بعدی با استفاده از کاغذهای رنگی 

مجسمه های کاغذی از حیوانات و مناظر زیبا از PIPPA DYRLAGA

مجسمه های برنزی در هم پیچیده اثر Isabel Miramontes 


جذابیت این آثار در این است که او از کمترین امکانات برای خلق آثاری شگفت انگیز بهره جسته است. او از خود طبیعت استفاده کرده است تا موجوداتی که در طبیعت زندگی می کنند را بسازد. و به حق می شود گفت که به زیبایی و ظرافت این کار را انجام داده است. از گلبرگ های نارنجی رنگ برای درست کردن پروانه استفاده کرده است و به سادگی از میوه ی درخت کاج و همچنین پوست تنه ی درخت برای ساختن سر گوریل بهره جسته است.

او همینطور از برگ درخت کاج برای ساخت سر ببر استفاده کرده و در چشمان او الماس کار گذاشته است. در اثری دیگر از کاکتوس برای ساخت عنکبوت بهره برده است و واقعا اثری فوق العاده خلق کرده است.

امیدواریم از این گالری بی نظیر در نوع خود لذت ببرید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.