میازاکی کار بر روی اثر جدیدش را متوقف نکرده است! کرونا این‌بار شکست خورد!

با سلام و درود خدمت شما دنبال کنندگان همیشگی مجله وارونه. در این ایام که کرونا ویروس در دنیا در حال جولان دادن است. انیمه‌های بسیار زیادی تاخیر خورده‌اند. اما سازنده‌هایی بوده‌اند که کار خود را متوقف نکرده‌اند. یکی از این سازنده‌ها Studio Ghibli و هایائو میازاکی هستند. که همچنان کار بر روی اثر جدیدشان را ادامه می‌دهند. انگار که کرونا نمی‌تواند ساخت اثر جدید میازاکی و همکارانش را به تاخیر بی‌اندازد.

تهیه کننده استودیو جیبیلی اقای Toshio Suzuki در مصاحبه با مجله Entertainment Weekly که چهارشنبه منتشر شده. درباره ساخت اثر جدید میازاکی گفته است. که کروناویروس COVID_19 بر روی پیشرفت کار جدید آقای Hayao Miazaki تاثیر نگذاشته است. این اثر فیلمی با نام How Do You Live? یا Kimi-tachi wa Dō Ikiru ka خواهد بود.

او اضافه کرده که تیم سازنده 36 دقیقه از فیلم را کامل کرده‌اند. امید میرود که کار بر روی این اثر تا سه سال آینده به پایان برسد. او همچنین گفت که که این اثر قرار است، داستان خیالی بزرگی باشد. که به دلیل کشیدن تمام صحنه‌ها با دست، زمان زیادی برای تکمیل شدن میبرد. جالب اینجاست که حدود 60 انیماتور بر روی این اثر کار می‌کنند. اما بازهم تنها 36 دقیقه از آن آماده شده است.


همچنین مطالب زیر رو در وسط خبر ساخت اثر جدید میازاکی بر بدن بزنید.


علاوه براین، وی اضافه کرد. که پسر هایائو مایازاکی و  اقای Goro Mayazaki کارگردان اثاری مانند (Tales from Earthsea و From Up On Poppy Hill) در حال کار بر روی یک انیمه سینمای سه بعدی جدید هستند. این انیمه اقتباسی از کتاب یا داستانی درباره دختری باهوش از انگلستان میباشد. که هنوز اطلاعات دیگری از آن یا مراحل تولید آن، منتشر نشده است.

کار بر روی این پروژه تا اکتبر سال قبلی تا 15 درصد کامل شده بود. حال بعد از سه سال و نیم کار بر روی این اثر هایائو میازاکی هر ماه یک دقیقه از انیمه را کامل میکند. انگار که هایائو وسواس خاصی برای ادامه دادن کار خود دارد. در نتیجه برنامه اکران فیلم برای 2019 می‌باشد. که البته کار زمانی بیشتری برده است.

نظر شما در مورد اثار هایائو و این پشتکارش برای اتمام فیلمش چیست؟ لطفا نظر خودتان را با مجله وارونه در میان بگذارید. اما یادتان باشد که بخش انیمه و مخصوصا اخبار انیمه را از مجله اینترنتی وارونه دنبال کنید. تا درصورتی که خبر یا مطلبی جدید، از انیمه How Do You Live? منتشر شد. سریع مطلع شوید.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و نماشای ما رو دنبال کنید.