تایید ساخت لایو اکشن The Promised Neverland توسط Amazon! بازگشت بچه های یتیم خانه

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبری Variety و Deadline گزارش دادند که شبکه Amazon در حال ساخت لایو اکشن The Promised Neverland می باشد. این لایو اکشن یک سریال خواهد بود. ولی اطلاعاتی درباره تعداد قسمت‌ها یا زمان پخش آن وجود ندارد. داستان سریال لایواکشن The Promised Neverland اقتباسی از روی مانگایی با همین نام به نویسندگی Kaiu Shirai و طراحی Posuka Demizu می‌باشد!

Rodney Rothman کارگردان انیمیشن Spider-Man: Into The Spiderverse که اسکار بهترین انیمیشن را برده است در حال کارگردانی این سریال می باشد! Meghan Malloy هم که فیلنامه Spider-Man: Into The Spiderverse را نوشته است. وظیفه نویسندگی سریال ناکجاآباد موعود را بر عهده دارد!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


همچنین Rodney Rothman به همراه Masi Oka که به خاطر اقتباسات هالیوودی Attack on Titan و Roy Lee شناخته می‌شوند. تهیه کنندگان اجرای این سریال می باشند. استودیو Fox 21 و Amazon هم تهیه کنندگی این سریال لایو اکشن را برعهده دارند. یک لایو اکشن سینمایی به زبان ژاپنی هم از روی ناکجا آباد موعود تولید خواهد شد. که در تاریخ 18 دسامبر 2020 بر روی پرده های سینما می رود.

ساخت لایو اکشن The Promised Neverland

مجله هفتگی Shonen Jump در ماه می به این نکته اشاره کرده بود که یک برنامه خاص همراه با پایان مانگای این اثر زیبا اتفاق خواهد افتاد! شایان به ذکر است که مانگای Yakusoku no Neverland در اواخر داستان قرار دارد و به زودی به پایان خواهد رسید. Shirai و Demizu پخش مانگای ناکجا آباد موعود را از آگوست 2016 در مجله هفتگی Shonen Jump آغاز کرده اند. این مانگا در سپتامبر 2018 وارد آخرین آرک داستانی خود شده است. همچنین نویسنده اینمانگا یعنی Shirai در مصاحبه ای در اگوست 2018 به این مطلب اشاره کرده بود. که دوست ندارد این داستان زیاد طول بکشد! او گفته بوده است که این مانگا چیزی حدود 20 تا 30 جلد خواهد داشت. 

همچنین در مجله وارونه علاوه بر خبر زیبای سریال لایواکشنی The Promised Neverland مطالعه کنید:


Viz Media این مانگا را به صورت دیجیتالی و پرینتی در آمریکای شمالی منتشر کرده است. MANGA Plus نیز این داستان زیبا را به زبان انگلیسی به صورت دیجیتالی منتشر کرده است. همچنین از روی این مانگا انیمه ای در سال 2019 اقتباس شده است. که در مجله وارونه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. شما می توانید بررسی انیمه The Promised Neverland را از مجله وارونه مطالعه کنید!

Aniplex of America نیز انیمه The Promised Neverland را از شبکه های Crunchyroll، Hulu، Funimation و HIDIVE استریم کرده است. فصل دوم این اقتباس هم برای پخش در اکتبر 2020 / پاییز 1399 برنامه ریزی شده بود. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا COVID_19 به ژانویه 2021 مصادف با دی ماه 1399 تاخیر خورده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از اخبار بیشتر بخش اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید!